Nekad ilon | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
246
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466442956/

Ditt Hex-ID: steam:110000159c670cc

Vad är din discord tagg? ilon121212 eller I=0n

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag gjorde ett stort misstag när jag stormade gänghuset. Jag var upprörd och ville ha revansch för allt som hänt, men jag inser nu att det inte var rätt sätt att hantera det på. Det var impulsivt och fel, och jag ångrar verkligen mitt agerande. Jag har tänkt mycket på det och förstår nu vikten av att hålla huvudet kallt och tänka efter innan jag gör något. Jag ber om ursäkt för mitt beteende, och jag lovar att jag kommer att vara mer ansvarsfull framöver. Jag vet att jag kan göra bättre och vill verkligen ha en chans till. Jag hoppas att ni kan ge mig en ny möjlighet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte ner till gänghuset, och direkt när vi kom fram åkte vi därifrån för att ta deras tid. Vi ville prata med dem, men när de kom fram blev det provocerande. Jag tappade kontrollen och gjorde ett dåligt val. Jag åkte tillbaka och sköt på dem, och efter det blev jag bannad. Jag inser nu att det var fel och vill verkligen ha en chans att göra rätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att banan var felaktig i den här situationen. Vi åkte ner för att prata och ta deras tid, men jag blev provocerad och tappade kontrollen. Jag förstår att jag gjorde fel genom att åka tillbaka och sköta saker på fel sätt, men jag anser inte att det var en situation där en så pass allvarlig åtgärd som att bli bannad var rätt. Jag kanske borde ha hanterat situationen annorlunda, men jag känner att mitt agerande inte var helt rättvist bedömt med tanke på de omständigheter vi stötte på. Jag hoppas att ni kan se på det på ett annat sätt och ge mig en chans att rätta till mitt misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare. Första gången var på grund av att jag tappade kontrollen och agerade impulsivt. Sedan dess har jag lärt mig att tänka efter innan jag agerar och att hålla mig lugn i hetsiga situationer. Jag vet nu bättre och hoppas på en chans att visa att jag har utvecklats

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade definitivt kunnat tänka mer på konsekvenserna innan jag agerade. Istället för att låta känslorna styra, borde jag ha hållit mig lugn och pratat ut istället för att agera impulsivt. Om jag hade haft mer tålamod och tänkt igenom situationen bättre, hade jag kanske kunnat undvika hela konflikten

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Jag har insett hur viktigt det är att tänka först och inte låta känslor styra. Jag har lärt mig att kommunicera bättre och hantera frustrationen på ett mer konstruktivt sätt, istället för att agera impulsivt. Jag försöker alltid nu att hålla mig lugn och göra bättre val

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka