Inaktuell ilon | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? ilon liljeblad

Ditt discordnamn: abdihaka1243

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag är engagerad ansvarsfull och har en genuin vilja att bidra till en trygg och trivsam miljö för alla. Jag har god kommunikationsförmåga, är lösnings orienterad och kan hantera konflikter på ett moget och respektfullt sätt. vilket gör att jag vet vad som krävs för att vara en pålitlig och aktiv medarbetare. jag brinner för att hjälpa andra och ser det som en möjlighet att utvecklas själv samtidigt som jag gör skillnad för Community.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? En sak jag tycker inte fungerar helt på unive är att det ofta skjuts väldigt mycket, vilket ibland påverkar spelupplevelsen negativt särskilt för nya spelare eller de som försöker spela mer seriöst eller RP inriktat. Det kan kännas som att vissa situationer eskalerar till våld lite för snabbt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle jobba tillsammans med resten av staffs för att göra reglerna tydliga om när man får använda vapen. vi skulle också se till att de som skjuter för mycket får varningar eller andra konsekvenser. Vi kan också hjälpa till att påminna spelarna om att det är roligt om man spelar mer tillsammans och löser problem utan att alltid använda vapen. om vi pratar med spelarna och lyssnar på vad de tycker kan vi hitta bra lösningar tillsammans.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll betyder för mig att alltid vara respektfull, tydlig och rättvis mot alla spelare. Det handlar också om att följa reglerna själv, vara lugn i stressiga situationer och kunna samarbeta bra med andra i teamet. det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt. eftersom det hjälper till att skapa en trygg och rolig miljö för alla. Om staff inte är professionella kan det lätt bli oreda och missförstånd, och då blir deg svårare att göra ett bra jobb.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag tänker planera mitt staff arbete så att det inte tar över mitt privatliv eller min RP. Jag vill hjälpa till när jag kan, men också se till att ha tid för mig själv och för att spela som jag vill. Jag tror att det är viktigt att ha en bra balans så att jag orkar göra ett bra jobb som staff utan att bli stressad eller trött.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat länge om man lägger ihop all tid jag har spelat sedan 2023, men jag tog pauser och blev av med mina roller på Unive. Nu har jag spelat i lite mer än 2 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit servervakt på unive tidigare, så jag känner redan till hur det fungerar och vad som krävs. Jag har också varit staff på andra mindre servrar, så jag vet hur staff rollen fungerar och vad man behöver göra för att hjälpa till på ett bra sätt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event, tror inte jag är så bra att styra event.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka