ilon | Ansökan till Forum Mod (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ilon

Medlem
Meddelanden
245
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? ilon liljeblad

Vad heter du på discord? ilon121212

Ange ditt födelsedatum 26 Januari 2010

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jag söker till Forum Mod för att jag vill vara med och hjälpa till att skapa en bra och vänlig stämning på forumet. Jag tycker om att hålla ordning och hjälpa till om det skulle behövas. Att vara moderator skulle ge mig möjlighet att se till att alla medlemmar följer reglerna och att alla känner sig välkomna att delta i diskussionerna. Jag vill bidra till en miljö där alla kan prata med varandra på ett respektfullt sätt och hjälpa till att lösa problem om de uppstår.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Att placera en tråd i rätt kategori är viktigt för att hålla forumet organiserat och göra det lättare för medlemmar att hitta relevant information. Det hjälper också till att hålla diskussionerna fokuserade och underlättar för moderatorer att hålla ordning på forumet.

Vad innebär det att en ansökan är "plagierad"? En plagierad ansökan innebär att delar av den har kopierats från någon annan Det kan leda till att ansökan inte blir godkänd.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? ne det skulle jag inte säga, men kanske lite mer ordning på forumet.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Om jag fick skapa ett forum helt efter mina idéer skulle det vara strukturerat och användarvänligt, med tydliga kategorier och en enkel design för att göra det lätt att navigera. Reglerna skulle vara tydliga och rättvisa, och moderatorerna skulle aktivt arbeta för att skapa en respektfull och inkluderande gemenskap. Forumet skulle ha en kraftfull sökfunktion och ett bibliotek med användbara resurser för att underlätta för nya medlemmar. Jag skulle också säkerställa att alla medlemmar känner sig välkomna och att deras integritet respekteras. Kort sagt, forumet skulle vara en plats där alla kan diskutera och lära sig i en positiv och organiserad miljö.

Hur ser din aktivitetet ut? runt 5 timmar varje dag mer på helger,

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag har gjort en Staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka