Nekad ikeasköttbullar1 | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne.

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? topshootern1

Vem var det som bannade dig? eminswe

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-29 223609.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för jag bytte till min sjukvårdsgubbe och hjälpte en grabb sedan bytte tillbaka efter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och min andra vän hittade en i vårt gäng död då tog vi han till sjukan och märkte att ingen var där och då så bad mina kompis mig att byta till min gubbe där jag var sjukvårdare för att snabbt hjälpa honom. Så jag hjälpte han sedan efter så bytte jag tillbaka till min vanliga gubbe och ja sedan vart bannad lite efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo jag förstår nu att det inte var rätt gjort av mig så den är ej felaktig. Ditt var mitt fel. Och jag borde inte ha gjort det. Jag fattar Swe att det såg riktigt illa ut men jag tog beslutet då det ej var några sjukvårdare aktiva och mina kompisar bad mig. så tänkte ej så stort på det då men ser nu att det var riktigt fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pw

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade kunnat lämna honom på svet som alla andra eller ringt in någon sjukvårdare men jag hade ej någon konsekvens tänk just då

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja abslolut inser nu att det var rikigt fel av mig och att jag ej skulle ha gjort det. Jag skulle bara ha lämnat han vid svet och ej bytt karaktär. Har verkligen insett felet jag har gjort och det kommer ej upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka