Accepterad Topshootern1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne.

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/276561198836533541/

Ditt Hex-ID: steam:1100001343ac925

Vad är din discord tagg? topshootern1

Vem var det som bannade dig? R0bban

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-07-09 221410.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag valde att skjuta de och avsluta scenariot på ett dåligt sätt isstälet för att försöka kidnappa de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade ett biljag mot de vi har krig med och våran sida var majoriteten av de där. Vi jagade de ett bra tag tills de körde ner i ett dike. Då valde jag att ta och hoppa ur bilen och skjuta mot de när jag hade kunnat göra det mycket bättre genom att försöka skjuta däck eller fortsätta jaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100 % mitt fel jag insåg det ifrån när jag såg klippet de vissade mig i krim support. Jag skötte ej det snyggt och avslutade scenariot på inte ett så bra sätt till motparten. Jag hade kunnat skötta det mycket bättre. Jag ångrar verkligen det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pw

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade som sagt kunnat skjuta däck isstälet för de som de sa i support. Och så hade jag kunnat skita i att hoppa ut och skjuta och så hade jag isstälet kunnat fortsätta jaget då vi hade övertagget i det scenariot då vi var 7 bilar mot en ensam.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det jag har lärt mig ifrån detta är att jag inte skötte det snyggt utan jag skulle fortsätta jaget och inte skjuta de. Jag skulle isstälet kunnat skjuta däck och försöka kidnappade dom. och sköt det mycket snyggare!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka