Antagen ikeagrillen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ikeagrillen

Mod
Personalmedlem
Mod
Koordinator
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
185
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Hilda

Ditt discordnamn: ikeagrill

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2003

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för att jag är mogen, aktiv samt opartisk och bra på att ta rimliga och rättvisa beslut. Jag är en väldigt noggrann och rättvis människa som tar tag i saker direkt och brinner för att rätt ska vara rätt. Har även extremt bra koll på alla regler. Noll bans under hela tiden jag spelat på unive, är en exemplarisk spelare om du frågar mig ;)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Enligt mig brister polis rpn i nuläget. Power gaming är något jag anser är ett stort problem. Kriminella känner inte att det är värt att involvera polisen i större scenarier då man som krim upplever att de bara spelar för att vinna. Därför sker det färre scenarier mellan kriminella och polisen just nu, vilket är tråkigt. Det finns säkert saker som brister hos oss kriminella också från polisens sida, men jag kan bara tala från min synvinkel då jag är kriminell. Kriminellas rp är dock inte heller felfri. Till exempel så sker det allt för många odokumenterade shoot on sights och fear rp är något folk påpekar ofta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att ''bolla'' och diskutera med andra staff men även fråga efter synpunkter från spelare på servern då jag tycker att de kan komma med viktiga inputs, och på så sätt komma fram till lämpliga lösningar. Även ta snack med polisen och höra vad de känner kan förbättras inom krim rpn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag agerar professionellt genom att prata lugnt, tar min tid att förklara och låter andra förklara sitt för mig. Jag är samtidigt bestämd och hård om det behövs. För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt. Man kan inte sitta och lalla och bete sig som en tioåring i ärenden.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ha tid till staffarbete då jag pluggar på distans och väljer mina egna tider att tillägna studier. Har även tröttnat på att rpa så hade lagt all tid på att specca etc.

Hur länge har du spelat på Unive? Över 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff förr.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka