- Meddelanden
- 80
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-garage-138 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: Brist på social rp
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Vad som hände var att vi såg en mocambique bil som rykte och körde fram till den. Vi började prata och visste att han inte kunda köra långt. Vi var på gammla sjukan och inväntade med att kidnappa han på ett mer diskret ställe. Han skickade prio som ledde till att det kom 3 motorcyklar (gäng fordon). Vi alla fortsätter och köra sakta med varandra sedan kör bilen in i röda garaget med två av motorcyklarna upp på andra våningen. Det var en motorcykel bland oss kvar på första våningen och jag bestämmer mig för att hoppa ut för att kidnappa han. Jag missar mina skott och han kör iväg sen bestämmer vi oss för att gå upp på andra våningen för att ta resten istället. Jag smäller en kille direkt från motorcykeln.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag. Först trodde jag att vårt snack innan var tillräckligt socialt och att jag redan har skjutit mot en i deras gäng. Jag tänkte fel och tar ansvar för hur jag utspelade scenariot.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Istället för att skjuta ner direkt hade jag kunnat rikta eller bara skjuta ett skott för att göra så han rammlar sen fortsätta med en kidnappning och göra scenariot ännu mer socialt.
Varför ska vi ge dig en till chans? För det första borde ni ge mig en till chans för att det var bara ett missförstånd från min sida. Jag trodde att det räckte med vårt snack och att jag redan hade skjutit mot en i deras gäng som var mitt fel. Sedan fick jag två krim varningar som betyder att om gör om ett litet fel så åker jag på indraget vilket visar att jag kommer vara försiktig med vad jag gör och hur jag gör saker.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör ja.