Accepterad IDRINKFIJIWATER | Ban Överklagan [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205704548/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad är din discord tagg? deluxee20

Vem var det som bannade dig? DJ

Bild på banmeddelande: ban20.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emote abuse

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade en skottlossning mot lotus/vendetta/kartellen och en person benade mig. För honom gick jag upp för snabbt och staffsen trodde jag e copade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är felaktigt. Från mitt perspektiv kom jag bara upp normalt men snabbare än vad man vanligtvis gör. Det kan hände ibland, speciellet om man blir träffad i bröstet och ramlar ner som jag har bevisat i support genom att vissa klipps från andra folk. Personen som var med i scenariot och hoppade support på mig sa inte till mig något i OOC som gjorde att jag inte klippade något. Om jag hade blivit tillsagd eller iallafall något tecken på att folk tror att jag gör fel hade jag klippat. Sedan efter var emote logsen nere som ska inte leda till att jag åker på ban på grund av sånt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg alla bans men mild fearp, sunt förnuft, lall, osv. Jag lär mig alltid av mina bans men med denna bannen lärde jag mig ingeting för jag inte har gjort något fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag gjorde ingeting fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka