Accepterad IDRINKFIJIWATER | Ban Överklagan [Zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxee20

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205704548/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3be364

Vad är din discord tagg? deluxee20

Vem var det som bannade dig? Zyphe

Bild på banmeddelande: ban4.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sunt förnuft, sköt mot gäng som solo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inte exakt ett scenario men dem flesta är när jag chillar med mina vänner medans dem gör gängrelaterade saker. Iband hände det att jag också sköt eftersom jag blir skottad mot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag chillade med mina vänner som är med i triad och 100 ligan vilket krim ansvariga tyckte var fel. Jag håller med och inser att det är fel för jag visste att dem skulle göra gängrelaterade saker. Ibland skött deras opps mot mig också så jag sköt tillbaka vilket var också fel. Jag förstår nu att jag gjorde felet men på den tiden tänkte jag bara att vara med vänner och skulle bli intagen i gänget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall saker, mild fearp, powergaming, osv. Finns mycket men jag gör inte om mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara med dem och bara vänta tills dem tar mig i gänget. Jag ångrar detta väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skjuta som solo, det är fel att gå som solo emot ett helt gäng. Det är orealistiskt och går emot suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka