Accepterad IDK | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IDK

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Användarnamn: IDK

Länk till din steam profil: http://steamcommunity.com/id/ huh-_- /

Vad är din discord tagg? BtwHuh#7566

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? VDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. Blev bannad för vdm, för enligt dem körde jag över polisen men för mig så var det polisens kollega som körde över han, även för mina kompisar var det så. Jag tog det så lugnt som möjligt att inte åka över han och det lyckades jag med medans hans kollega körde över han så han ramla.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej, inte en riktig bara en gång när dem trodde det var jag som modda men i själva verket var det inte jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså ja och nej, behövde inte åka precis så men det var sista ut vägen, och för mig gjorde jag inga regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Samma här, kunde försökt med någon annan flyktväg men jag klara mig utan att köra på han (enligt mitt spel och mina kompisars)

Har du läst våra regler? Ja

Hej!

Har du nån inspelning från platsen eller nått vittne som inte är en kompis eller liknande?

Kevin Edlund

nej, men om jag körde över han så skulle det 100% kunna hända i verkligheten, vi gjorde inbrott och skulle smita från platsen och då körde jag tydligen över han, det har ju hänt flertal gånger irl

Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka