Accepterad Idiot | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idiot

Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? omar

Vad är ditt discord namn? Idiot_999

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zeyn Ji, 20

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Dryg, vet sin grej, nerkyld vid stress

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zeyn Ji, född 2004 är uppväxt i Stockholm, Vårby, Vårby är välkänd för all kriminell aktivitet som pågår där, Zeyn var inte en främling till kriminaliteten, han attraherade gängen i Vårby området och var den nya prospekten där, han sågs som en arrogant och skrämmande soldat för gänget och visades vara bra förebild till gänget, Zeyn hade ett enda intresse, det var att langa på gatorna o visa att han va inte rädd att sätta i kulorna där de behövdes, det kom en dag där Zeyn postade på twitter emot sina fiender en dag och sa att han va på en specifik adress, Zeyn var så säker på att de inte skulle komma o visa upp sig själva, men till slut så gjorde de, så bra som Zeyn än va på skjuta så hjälpte de ej, han mötte de ute på gatan och han fick 6 skott i sig, han kämpade för sitt liv i koma och överlevde, all zeyns reputation i gatan hade försvunnit, han hade inget annat o göra än att flytta till en ny stad med mer kriminella möjligheter och affärer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare rpat sen juli 2022 och har endast rpat på Unive sen jag började rpa, jag har tagit en bra paus från rp för att fokusera på mig själv som person, jag kommer bidra med riktigt bra rp eftersom att jag har erfarenheter inom att kunna rpa med social rp och suntförnuft, jag har bara blivit bannad 2 gånger förrut, och de 2 gångerna var när jag var icke medlem o rdma samt snackade ooc då jag typ inte ens fattade va rp var, jag är nu en skicklig rpare som är taggad på att komma tillbaka till Unive och göra så rp för alla omkring min cirkel upplever att jag är en bra rpare och siktar för ett så socialt rp som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på att vinna ett scenario, utan man kan spela utan att behöva vinna varje scenario, man ska spela för båda parter ska ha de roligt, tex, polisen jagar dig i biljakt, du väljer o powergamea när du krockar, o fortsätter åka, detta gör det tråkigt och riskerar den personen som har pwg:at ban på köpet, för att spela för motpartens vinst så ska man inte tänka endast på sig själv, utan man ska tänka på hur man kan expandera scenariot o göra det så rimligt och realistiskt som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ungefär 8 tidigare bans, varav en dc ban, 2 av de var när jag var icke medlem och vissa var när jag var krim, det var aldrig perma bans utan små bans så som pwg hit o dit och någon gång rdm men inget allvarligt och jag har lärt mig att ej göra det igen, man kan också kolla o checka detta eftersom jag aldrig blivit bannad för samma sak igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? c logg: loggar ur spelet under ett scenario, rdm och vdm: kör på eller slår någon för ingen anledning, eller använder fordon som vapen. Metagaming; tar OOC till in game, NLR: minnas ett rp scenario efter avlidning, sunt förnuft: använda logiskt tänkande inom scenario, tex du går inte o leker överfet mot ett gäng med vapen näru e icke medlem tex.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? näe.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka