Nekad Idberg | Ansökan till Servervakt [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Idberg

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? Idberg#3979

Ange ditt födelsedatum 4 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan kommer hem runt 16 då käkar jag sen antingen går jag ut o hänger med kompisar eller så sätter jag mig o spelar på unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har aldrig blivit bannad men får inte in bilden men kan dela min skärm om jag kommer till intervju.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en vanlig rpare som e medlem men man kan kicka och banna folk om dom gör regelbrott. En SV rpar som en helt vanlig medlem men man kan kicka banna folk som gör fel. Som SV vakt ska man alltid klippa alla fel som man sedan ska skicka i ban chatten så man ser att ingen gör felaktigt arbete. En SV kan bör också dva fordon som står dåligt placerade för, detta hjälper även så inte servern laggar. En SV kan också revva folk som dött under regelbrott eller kanske missklick

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill få bort allt lall och jag är väldigt aktiv på servern så jag skulle säga att jag hade kunnat vara en hjälpande hand i att få bort lall och andra som inte kan rpa. Jag och vet att dom flesta andra också tycker som jag och de är att vdm och rdm är bland de tråkigaste att bli utsatt för då detta försämrar rp nivån enormt och där vill jag göra skillnad. Jag är även polis och det är väldigt många som copbaitar och det blir jag väldigt trött på så de är något jag vill få bort. Eftersom jag är väldig taktiv så skulle jag passa bra i som SV

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är t.ex när du bannar en spelare som har gjort regelbrott men sen märker du att detta är din polare och då unbannar du personen. Detta kan också vara om du kanske är arg på nån ooc och då bannar du dom för det. Abuse kan vara att du revvar dig själv i ett scenario för en fördel eller revvar andra i ditt gäng så ni ska ¨vinna¨ scenariot. Med andra ord så är detta när du använder dina perms på fel sätt

Nekad, du måste vänta en vecka innan du kan skicka ut en ny servervakts ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka