Accepterad iConiC61 | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iConiC61

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? iConiC61

Vad är ditt namn i verkligheten? https://steamcommunity.com/profiles/76561198117378275/

Vad är ditt discord namn? iConiC#0809

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter iConiC, han är en 30 årig man som under uppväxten hamnade i en "svår" familj. Han hade det väldigt svårt, kände sig inte älskad av någon och drog därför sig till det kriminella för att söka bekräftelse av någon. Under sin uppväxt från 16-22 var han djupt inne i grov kriminalitet och gjorde många grova brott som resulterade i många besök med sos och polisen. När han blev myndig insåg han att det han höll på med inte höll i längden och där vände han på sitt liv. Nu kämpar han uppåt med god utbildning och samhällsvård för att en dag kunna jobba på ett vanligt företag och därmed leva som en vanlig svensk medborgare.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska få White list? Jag är inte någon mer än alla andra. Men jag skulle säga att jag är vuxen, älskar att utveckla mig själv och mitt RP. Ger alltid hela mitt hjärta in i all min RP. Jag är alltid ärlig, även om den är elak.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli White listad eftersom jag söker en bra server där man har ganska hårda regler som ska följas då det blir mer realistisikt rp och då kan man ha det väldigt roligt med andra personer. jag har hört att denna server är väldigt bra då det inte är några som förstör och inte följer reglerna och det tycker jag om för jag vill ha en seriös rp server man kan spela på!

Hur hittade du Unive? En vän som rekommenderade.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att bidra med seriös och rolig RP och bidra med roliga och seriösa scenarion. Mitt mål är att sakta bygga upp min karriär inom olika branscher från att vara vanlig arbetare till chef till att äga eget ställe och kunna anställa folk hos mig och hjälpa arbetslösa. Vill även testa andra jobb i framtiden så som ambulans förare och polis.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? NEJ. Spelar endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka