Accepterad iceyyy84 | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Justin

Vad är ditt discord namn? iceyyy84#3084

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär går för namnet Peter Loco och han är 21 år gammal från afrika. Peter har haft en rätt tuff barndom då han förlorade sina föräldrar i rätt tidig ålder så han vart uppfostrad av sin store bror. Peter har varit kriminell i sitt liv men hans bror valde att hjälpa peter så att han inte går in i den kriminella världen. För Peters bror har själv vart kriminell och ville inte att peter skulle bli det. Men just nu är Peter en helt vanlig man som inte håller på med så mycket olagliga aktiviteter. Just nu är Peter en väldigt social person som gillar att skaffa kontakt med andra personer och få till sig nya vänner. Min karaktär kommer vara en laglig person så som det ser ut just nu men man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda. Min karaktärs intressen är bilar han gillar mycket bilar + är han väldigt bra på att laga bilar då han har lärt sig från sin store bror hur man lagar bilar så min karaktär har mycket erfarenheter. Så han kanske börjar jobba på någon bilfirma eller mekaniker då han vet mycket inom såna saker. Men annars är min karaktär en snäll och trevlig person som vill skaffa nya vänner och kontakter + bara leva sitt liv utan problem!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt mycket social rp med det så menar jag att jag inte kommer va en sån rollspelare som inte gör kreativa scenarion. För jag själv som person gillar att göra långa och sociala scenarion där man kan spela och ha roligt samtidigt. Men jag kommer bidra med social rp + ett logiskt tänkande när jag rpar. Samt har jag spelat på Unive sedan tidigare så jag vet hur alla regler osv går till så jag ska hålla en hög rp nivå när jag spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela bara för att du och dina vänner ska ha en fördel. Tex om du är i ett butiksrån då ska du också kunna förhandla med poliserna inte bara göra ett scenario som går 5 minuter för jag gillar att dröja ut lite på scenarion istället för att försöka avsluta det bara för att det ska bli bättre för min sida. Ibland kan det vara roligt om polis vinner än att du själv som rpar bara ska ha allting till en fördel. Men man ska alltid tänka på när man rollspelar att göra det roligt för tex polisens sida + den kriminella.

Hur hittade du Unive? framförallt genom youtube, twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka