Nekad iceyyy84 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c000803

Vad är din discord tagg? iceyyy84

Vem var det som bannade dig? 023Master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image0 (1).jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att 320 valde att banna mig på grund av mitt beteende & min attityd i vissa situationer. Jag har själv insett att min attityd kan ha uppfattas som respektlös förstår till 100%. Även om det kanske inte låter som det så var det absolut inte min avsikt till att göra det till en större konflikt. Har insett nu att så som jag agerade den dagen inte var lämpligt beteende & att det lett till att jag bröt mot reglerna. Även om jag var frustrerad under det tillfället så borde jag ha hanterar situationen på ett mer moget & respektfullt sätt. Vill absolut inte att detta ska låta som bortförklaringar, så som jag uttryckte mig den dagen var inte nödvändigt. Så tar fullt ansvar för mitt dåliga beteende & får om ursäkt till Philip320.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag hade en diskussion med Philip320 i pm på discord. Där jag uttryckte min frustration över vissa saker saker som jag tyckte inte fungerade så bra. Istället för att hantera diskussionen på ett lugnt & respektfullt sätt så valde jag att agera rätt aggressivt mot 320. Jag anklagade Philip för att vara ansvarig för vissa problem, men jag själv vet att jag inte hade någon konkret grund till de här anklagelserna vilket jag får ta & be om ursäkt för. 320 försökte förklara att det jag sa inte stämde men jag var omogen & fortsatte en konflikt. Jag inser nu att mitt sätt att uttrycka mig var bara inte onödigt hårt utan också väldigt respektlöst mot Philip. Sakerna jag skrev den dagen menade inget illa om jag kunde skulle försökt diskutera på ett mycket mer moget sätt & lyssnat på vad 320 sa från början. Kort efter min & 320 diskussion i pm så vart jag informerad om att jag blev bannad. Jag förstår att 320 såg mitt beteende väldigt onödigt. I efterhand inser jag att jag borde ha hanterat situationen annorlunda. Istället för att komma med en dålig grund av anklagelser borde jag ha formulerat mig på ett annat sätt eller sökt en dialog för att förstå 320 perspektiv i detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel i denna situation och tar fullt ansvar för mitt beteende. Anklagelserna jag riktade mot Philip320 var baserade på missuppfattningar. Det var jag som reagerade på ett dåligt sätt för snabbt utan att verkligen kolla så att allting jag sa stämde. Att anklaga någon utan grund var oansvarigt gjort av mig eftersom kunde gjort det på ett bättre sätt. Det skapar bara onödiga konflikter, förstår även att det förstör förtroendet mellan mig & 320. I efterhand borde jag ha hanterat det genom att fråga 320 för att få klarhet på vad som stämmer & inte. Att istället sprida falska anklagelser mot 320 var ett misstag. Jag ber om ursäkt till Philip.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta är nog den enda riktiga stora bannen jag fått. Eftersom ligger nog på 4-5 banns de andra är nog bara en avstängning för lite lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort bättre hade varit att ta kontakt med 320 direkt på ett respektfullt sätt & ställa frågor för att se Philips perspektiv på detta. Jag kunde ha uttryckt mina bekymmer utan att göra anklagelser. Det jag också kunde ha gjort är att kontakta en staff eller mod. Eftersom de hade kunnat hjälpa mig att se situationen på ett annat sätt & mig råd på hur jag ska hantera det. Att visa tålamod samt respekt är rätt så viktigt i sådana här situationer, och detta är något jag kommer ändra på i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är bättre att söka en dialog vilket hade gjort det mycket smidigare än att bara göra anklagelser. Samt hade det varit mycket mer konstruktivt att ställa frågor och lyssna på andras perspektiv istället att dra snabba beslut eller göra ogrundade anklagelser. Tillslut har jag lärt mig att ta ansvar för mina handlingar och att be om ursäkt när jag gjort fel. Nu idag har jag tagit detta som en lärdom och kommer vara mer eftertänksam & mer respektfull i framtiden. Tack för att ni tagit tiden & läst igenom detta, var inget illa menat mot 320.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka