Nekad iceyyy84 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966900739/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c000803

Vad är din discord tagg? iceyyy84

Vem var det som bannade dig? 023Master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image0 (1).jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 valde att banna mig på grund utav mitt dåliga beteende i pm. Förstår anledningen till varför han tog beslutet som gjordes. Har inga ursäkter om vad som hände utan får bara be om ursäkt är bara här för att spela. Det var mitt egna ansvar att jag hamnade i den situation som jag ställde till med, detta hände ca 4 månader sedan & har tagit mig tiden och tänkt igenom det jag gjorde. Men som sagt vill inte det ska låta som ursäkter men ber verkligen om förlåtelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var frustrerad den dagen vilket inte är en ursäkt var bara jag som inte tänkte mig på mina handlingar. Det var jag som anklagade 320 för saker som inte stämde men var inte på ett dåligt sätt jag menade så ber om ursäkt ännu en gång. Så det som hände var bara onödigt tjafs i pm som jag påbörjade som var dumt gjort utav mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen jag fick var rättvis det var jag som gick över gränsen & förstår att 320 valde att banna mig. Det var jag som inte respekterade 320 under det läget. Tar fullt ansvar till detta har inga ursäkter utan ber bara om förlåtelse till 320.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga större banns vad jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte påbörja något onödigt. Jag själv visste att det skulle bli konsekvenser, men jag borde ha skrivit med 320 på ett mycket trevligare sätt än att vara så aggressiv som jag var. Borde ha bett om ursäkt till 320 för länge sedan men tar ansvar över mitt dåliga beteende. Och sen i framtiden bör jag tänka på att föra en ordentlig dialog & samarbeta istället för onödiga konflikter. Eftersom det gör det bara trevligare för alla. Men ber om ursäkt för mitt dåliga beteende jag hade under det tillfället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart att inte vara så dum, vet inte riktigt vad jag tänkte där & då. Men har tagit mig tid och funderar & inser att det jag gjorde var så onödigt. Nu vill jag bara kunna spela igen utan problem. Vill även bevisa för 320 att jag har tänkt & fixat mitt beteende. Även om det nu låter som massa ursäkter så hade det uppskattats enormt med en till chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka