Inaktuell iceyyy84 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Justin

Ditt discordnamn: Iceyyy84#3084

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli Helper eftersom det är roligt att kunna hjälpa alla människor samt Unive Roleplay att växa och bli ännu större. Och tycker att vara en Helper/staff är ett väldigt intressant jobb och en rolig möjlighet. Jag vill vara med och hjälpa Unive Rp att bli ännu större med ett större samt seriösare community. Än att det ska finnas massor av problem spelare som förstör alla scenarion osv. Samt har jag ett väldigt stort intresse genom att hjälpa människor så jag vill bli Helper för att just kunna hjälpa dem personer som vet vad rp är och inte förstöra rollspelet. För inte så roligt för dem personer som vill göra kreativa och unika scenarion men det finns folk som bara ska komma och förstöra och det är sånt jag som Helper vill kunna förhindra. Och så tycker jag att ni ska välja mig som staff då jag är mogen, rätt så aktiv, seriös och jag kan ta kritik. Och så har jag alltid respekt mot dem människor jag bemöter och försöker hjälpa alla personer med deras problem så att dem kan känna att dem får den hjälp dem behöver. Och så är jag ingen person som vill bli Helper bara för att utnyttja och abusea sina perms ingame. Det kommer jag aldrig göra då jag har varit Helper sedan tidigare. Jag kommer ta jobbet seriöst och visa min bästa sida och förhoppningsvis kunna hjälpa till med dem flesta problemen på servern. Sedan jag som Helper kommer checka så att det ser bra ut på allmäna platser ingame då det förekommer mycket lall på såna ställen då kan det vara bra att det finns personer som speccar och kan ta dem återgårder som behövs. Samt är jag strikt när det gäller regler, om man ej kan reglerna då ska man inte spela här. Så jag kommer se till så att personer följer reglerna och vet vad rp är och inget annat. För jag är här för att ha ett trevligt bemötande till alla människor som behöver hjälp. Så jag tycker ni ska välja mig som Helper då jag har bra bemötande mot alla personer samt kommer vara trevlig. Samt mogenhet, seriös och vet vad kritik är och vill gärna ta kritik då jag kan lära mig mer utav det.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Måndagar = 08:40 - 15:40, online runt 18:00 eftersom jag brukar gymma varje dag, 18:00 - 22:00
Tisdagar = 08:40 - 14:25, online 16:00 - 22:00
Onsdagar = 08:40 - 15:40, online ca 18 -19:00 - 22:00
Torsdagar = 08:40 - 15:40, online ca 18-19:00 - 22:00
Fredag = 08:40 - 15:20, online ca 19-20:00 - 02:00
Så jag kommer vara aktiv varje dag såklart kan det ju vara så att man måste vara borta någon dag för att man kanske har något viktigt prov eller så irl men annars är jag aktiv varje dag och ser fram emot att få jobba och hjälpa er med Unive Roleplay att växa ännu mer.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive sedan 2022 oktober men var tvungen att lämna då jag hade saker att göra i livet och hade ingen tid att spela. Sedan så kom jag tillbaks till Unive i december 2022 för ca 2-3 månader sedan och har vart medlem sedan dess. Så har spelat ett tag här på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes som sagt jag var Helper för några veckor sedan, men lämna då jag knappt hade tid att vara aktiv inom staff jobbet. Och det var mitt beslut att avgå jag skrev till Philip320 att jag vill säga upp mina roller då jag inte hade tid. Och jag tänker onödigt att en inaktiv staff finns när det finns mer personer där ute som verkligen är kompententa och aktiva som verkligen vill bli Helper/staff.
Några commands,
Noclip = du bli onsynlig samt flyga runt.
goto = du kan gå till en spelare med hjälp av deras id
Toggleid = du ser spelarens id
/dv = du tar bort bilar som tex står mitt i gatan som skapar mer lagg för servern.
/kick = du kan kicka någon från servern som en varning du kan även skriva en anledning till kicken.
/revive = om någon person lallar på servern och tex dödar någon utan anledning då kan jag som staff reviva person som åkte ut för tex vdm och banna personen som gjorde det.
/tpm = du kan teleportera dig själv till en marker du satt upp på gpsen/mapen.
/skin = du ger skin meny till en person med hjälp av deras id.
/spec = du kan speca en person med hjälp utav deras id.
/freeze = du kan skriva så att inte personen springer iväg ifall den personen brutit mot något regelbrott.
/banhistory = du ser vilka tidigare bans en person har fått samt vad anledningen var till bannen och vem som banna personen.
/unban = du kan unbanna en person med hjälp av deras hex-id
Om du tex ska ge någon ammo så kan du skriva /giveitem ”id” pistol_ammo_box ”antal”
/announce = du skickar ut ett meddelande till hela servern så att alla ser.

Såklart finns det mer commands men som sagt har vart Helper sedan tidigare så det ska nog inte vara några konstig heter är bara taggad att förhoppningsvis komma tillbaks som Helper igen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Just nu känner jag att jag inte har super mycket erfarenheter inom donation men annars spelar det inte så jätte mycket roll.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka