Accepterad iceyyy84 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

iceyyy84

Medlem
Meddelanden
211
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Justin

Ditt discordnamn: Iceyyy84#3084

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för att det verkar som en rolig och intressant möjlighet för mig! Och är taggad på att testa på något nytt. Samt är jag en väldigt mogen, seriös med ett klokt tänkande. Jag vill bli staff för att kunna hjälpa alla på servern till ett tryggare och bättre community. Eftersom jag har stort intresse genom att hjälpa andra människor så vill jag bli staff för att kunna hjälpa dom personer som verkligen vill ta sitt rp seriöst. För väldigt tråkigt för dom personer som vill satsa på sitt rollspel men om det kommer personer som förstör. Samt vill jag ju bli staff för att hjälpa Unive Roleplay växa ännu större med ett mer seriösare community. Samt tycker jag att ni ska välja mig som staff eftersom jag är väldigt aktiv, mogen, seriös samt kan ta kritik. Samt bemöter jag alla människor med ett glatt humör samt respekt. Samt är jag en person som inte vill bara bli staff för alla perms ingame. Jag förstår om man är staff så ska man fortfarande rpa som vanligt och det kommer jag göra. Men såklart ibland kan man ju checka på folket och se lite på allmänna platser så att det ser bra ut. Men tex vissa personer blir ju staff för att använda sig utav omänskliga krafter (powergaming) liksom om dom deras kompis dör i ett scenario så kanske min kompis skriver till mig på discord jag ligger ”här kom och ressa mig mitt id är …” men sånt kommer jag aldrig acceptera. Jag är väldigt strikt med regler. För att jag är här för att vara en snäll bemötande staff som hjälper allt o alla. Så jag tycker ni ska välja mig som staff pågrund av mitt bemötande med andra människor, mogenhet, seriös samt tar detta jobb på allvar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar = 08:40 - 15:40, online runt 18:00 eftersom jag brukar gymma varje dag, 18:00 - 22:00
Tisdagar = 08:40 - 14:25, online 16:00 - 22:00
Onsdagar = 08:40 - 15:40, online ca 18 -19:00 - 22:00
Torsdagar = 08:40 - 15:40, online ca 18-19:00 - 22:00
Fredag = 08:40 - 15:20, online ca 19-20:00 - 02:00
Så jag kommer vara aktiv varje dag såklart kan det ju vara så att man måste vara borta någon dag för att man kanske har något viktigt prov eller så irl men annars är jag aktiv varje dag och ser fram emot att få jobba och hjälpa er med Unive Roleplay att växa ännu mer:D

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan långt tillbaka i 2022 bara att jag lämnade servern och discord servern. Men jag spelade på Unive i 2022 oktober runt där. Så jag har kört i flera månader men kom tillbaka på Unive i 2022, 22 december. Så har kört i lite över en månad. Men min riktiga tid här på Unive så har jag spelat här väldigt länge.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes jag har erfarenheter som staff.
Noclip = du bli onsynlig samt flyga runt.
goto = du kan gå till en spelare med hjälp av deras id
Toggleid = du ser spelarens id
/dv = du tar bort bilar som tex står mitt i gatan som skapar mer lagg för servern.
/togglename = du ser personens namn ovanför deras huvud (steam namnet)
/bring = du kan ta personen till dig med hjälp av deras id tex/bring 197
/svban du bannar någon i 30 min du kan banna mer.
/kick = du kan kicka någon från servern som en varning du kan även skriva en anledning till kicken.
/revive = om någon person lallar på servern och tex dödar någon utan anledning då kan jag som staff reviva person som åkte ut för tex vdm och banna personen som gjorde det.
/tpm = du kan teleportera dig själv till en marker du satt upp på gpsen/mapen.
/skin = du ger skin meny till en person med hjälp av deras id.
/spec = du kan speca en person med hjälp utav deras id.
/freeze = du kan skriva så att inte personen springer iväg ifall den personen brutit mot något regelbrott.
/banhistory = du ser vilka tidigare bans en person har fått samt vad anledningen var till bannen och vem som banna personen.
/unban = du kan unbanna en person med hjälp av deras hex-id
Om du tex ska ge någon ammo så kan du skriva /giveitem ”id” pistol_ammo_box ”antal”
/announce = du skickar ut ett meddelande till hela servern så att alla ser.
Detta är dem jag kan finns säkert något mer men hoppas också att jag kan lära mig ännu mer saker då detta verkar som ett spännande jobb:D

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation är jag lite osäker om men kan ta vad som, alltid roligt att lära sig nya saker!

Senast ändrad:
+rep mogen grabb som tar Unive seriöst tycker verkligen han förtjänar det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka