Nekad Ice_Wallow_come | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mankan

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199264469284/

Ditt Hex-ID: 11000014dbc9124

Vad är din discord tagg? Ambatukam#8427

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: anticheat.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har faktiskt ingen aning..... Jag var o prata med några grabbar på piren och så blir jag bannad för Inkompetent, från ingenstans, ingen varning eller något, bara poof... bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va o chilla på sjukhuset vid parkeringen då jag precis hade vårdats av svetlana, sen så kom några grabbar som jag börja snacka med och så från ingenstans står det att jag har blivit bannad för inkompetent från ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja måste ändå säga att det var en felaktig bann eftersom att jag gjorde verkligen ingenting som bröt mot server reglerna, jag var på parkeringen och sancka med några o så blev jag perma bannad. Ingen varning eller något form av meddelande, bara bannad helt utan anlednig och mitt under ett senario så det förstör ju även för de som jag snacka med för hur ska man förklara att någon försvann mitt framför någons ögon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De flesta var från när jag var ny på servern som att nämna DC mm, jag har ju då självklart lärt mig av de bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet... Fick ju inte heller någon mer detalj, står bara på min ban "inkompetent". Säger inte så mycket hur jag skulle kunnat göra anorlunda direkt...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså inte direkt om jag ska vara helt ärlig...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yup

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka