Nekad Ice_Cream_Giant | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 2438
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 2438

Gäst
Användarnamn: Ice_Cream_Giant

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954977793/

Vad är din discord tagg? HENNING360#0914

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Det står att jag är avstängd i 24 timmar för att jag glitchade genom en dörr och inte lyssnade på staffs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och det står jag för jag var på polisstationen och skulle kolla ifall det gick att glitcha genom en dörr som det gör när man ska lägga in saker i polisförådet (Jag har varit polis innan) och det funkade att glitcha genom dörren sedan efter att jag märkte att det funkade så vände jag mig om och gick ut därifrån så snabbt som jag kunde. Men sedan detta med att ignorera staffs fattar jag inte för att jag pratade med latchoman och sedan så blev alla typ tysta och sedan så blev jag avstängd. Det kan varit voice chat som inte funkade för mig. Det jag hade kunnat göra då är att testa restart på voice chat.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej det har jag inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att inte testa ifall det skulle funka jag var bara nyfiken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja alltså jag kommer ju inte göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Nekad.

Förstår inte varför man ska ”testa”, om du redan vet att det funkar (eftersom du varit polis tidigare).

Du får vänta ut din ban.

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka