Accepterad Ice1 | Ban Överklagan [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? Tropical

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo så helt enkelt så använde jag en gångstil som gjorde mig snabbare fast än jag var omedveten om det och så använde jag den gångstilen för jag har sett den användas på fri övningar. Då tänkte jag att det var en bra emote att använda när man flyr från någo som tex polisen då animationen passar scenariot och skulle bidra lite mer inlevelse i scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag har skrivit vad som har hänt 3 ggr nu så om du vill ha den detaljerade förklaringen så är det bara att gå till en utav mina förra överklagningar där jag förklarar bättre. Men i helt het så flydde jag från polisen på fot efter att min bil pajjade och så använde jag /walk flee4 för den var mest realistisk för det scenariot och gav bättre rp enligt vad jag trodde, så jag lyckades fly från polisen i slutändan för att jag vart lite överlägsen då den gjorde en snabbare tydligen. Så jag vart bannad ett tag efter.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja den är rättvis men grejen är att jag visste ej den var abuse för jag såg den användas på en fri övning och då tänkte jag att den passade det scenariot. Men dessutom är den lite fel då jag inte var så himla överlägsen ens för at polisen hadde faktiskt kunnat jaga mig med bil eller att använda något tjänstevapen mot mig. Men ändå så var det ju då mitt fel då jag ej visste att det klassades som abuse utan att jag mer ville använda det som en finare animation som passade scenariot mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för jag glömde av att ta bort masken på piren inn an jag gick ner vilket jag fick en ban. Nu kommer jag ihåg att ta av mig masker efter att jag lärt mig efter min ban som jag fick att vara mer tänksam på sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag hade kunnat bara använda valiga gångstilen så jag inte skulle abusea på något sätt men även att jag kanske borde tänkt mer på vad vissa emotes kan göra i ett scenario och vad som kan göra mig överlägsen så jag ej skulle råkat abusea.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig lite mer om vad ni klassar som emote abuse och att man ska inte använda de flesta emotes i ett scenario för att vissa kan göra en överlägsen och göra ett scenario unfair och tråkigt för motparten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Om du nekar min ansökan skulle jag kunna få en liten förkalring av varför isåfall så jag vet tills nästa gång?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka