Nekad Liam070 | Beslut Överklagan [ikeagrillen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam070

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
51
Reaction score
2
Ditt discord namn: Liam070

Ditt Hex-ID: steam:11000015b093d02

Vad för typ av beslut gäller det? Powergaming

Vem/vilka tog beslutet? Ralleballe, Hilda och ngn till.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet i efterhand efter att ha samtalat med staffsen att utifrån deras perspektiv såg fel ut och i efterhand respekterar deras beslut. Utifrån koversationen som jag förstår det så anser dem att jag kortade ner scenariot genom att försöka att bena gärningsman för att omhänderta efter att ha flugit ut ur bilen och det var såklart inte meningen att förkorta ner scenariot utan mitt mål med scenariot var att göra det roligt som jag alltid försöker med och gör väldigt ofta och målet med min rp är att alla ska ha roligt och det ska gynna båda parter.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att som sagt efter en konversation med staffsen att det inte är felaktigt och jag förstår att jag gjorde fel genom att förkorta ner scenariot vilket inte var min mening med det hela utan jag ville skapa ett roligt scenario för alla. Jag vill att ni tänker efter på beslutet och att ni ger mig en andra chans för att vissa att jag vill spela och rpa så båda parter gynnar på det och att jag i framtiden ska tänka på det framöver och göra långvariga scenarion och använda mig utav andra resurser för att göra scenariot roligare för mig och för kollegorna och för motparten därav be jag er att ge mig en andra chans för att vissa vad jag går för och jag vet och hoppas ni vet att jag vill bidra med bra rp och göra så det blir roligt för alla och inte bara för en part. Plus det är sommar och har inget annat att göra om dagarna pga har inget socialt liv med kompisar osv utan dem ända jag pratar med är min familj när vi äter middag och om lite andra saker under dagen så jag ber er att tänka igenom och att ni ger mig en andra chans för att visa att jag går för och att jag vill bevis mig för er att jag har lärt mig utav det. Jag ber även om ursäkt till er och till han som var med i scenariot motparten då för mitt agerande och jag ber er att ge mig en andra chans att vissa att jag har lärt mig av händelsen och av samtalen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mZNYXIX5UhuARBxya?invite=cr-MSw4aTcsNDk3NDc4MzI1 sen har även ralleballe klipp.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka