Accepterad Ice1 | Ban Överklagan [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/20inchpenis/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? ! Ice#2437

Vem var det som bannade dig? gaywi

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo eftersom jag vart med en ganska grov bil krasch och så rp'ade jag inte på skadorna alls varken på rösten eller /sme.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Helt enkelt så var jag och min polare ute och körde runt i hans bil på servern och så sladdade han runt för mycket vilket jorde att däcket sprack lite senare och då så slirade vi av vägen och flög ner från motovägen ner på en mindre väg och så sket jag i att skrika eller rp'a på rösten alls ingame då jag inte pallade eftersom det var tidigt på morgonen och så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel då jag för det försat inte rp'ade på rösten eller med /sme vilket är jävligt tråkig rp som pajjar för andra och gör det helt orealistiskt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte riktigt men min senaste var pga att jag dödade en grabb på piren som nästan misshandla ihjäl mig på piren. Men den var felaktig och jag förklarade i support hur scenariot gick till vilket var då jag blev unbannad och staffen förstod att hon gjorde ett misstag och bad om ursäkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo för det första så borde jag ju då rp'at på mina skador och inte vara lat och skita i det och om jag nu inte orkar rp'a på skadorna så borde jag skippa köra unive då tills jag är mer pigg och orkar rp'a på skador och detta kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag borde rp'a mer med rösten och även rp'a mer på mina skador rent i allmänt. Och även inte spela unive tidigt på morgonen då man e trött och kanske inte orkar rp'a på sina skador. Så nu vet jag hur jag kan förbättra min "skade rp" och kan göra om och göra rätt 👍

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Om du nu skulle neka denna gaywi så skulle det vara hjälpsamt om du skriver vad jag kan förbättra.

Din ban överklagan har accepterats. Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka