Nekad ICE | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICE

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? ICE#1108

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2003

Berätta om din karaktär. Dani Germo växte upp med 2 bra föräldrar med mycket syskon i storstad. I plugget gick det snett och Dani hamnade på fel plats och umgänge. Daniär en charmig karaktär som är otrolig jobbig i många lägen - Precis därför klarar han sig ofta undan från olika situationer utan att bli slagen, jagad eller något annat hemsk som en person inte ska uppleva. Han rör sig väldigt mycket runt om i stan och social person. Tänker att kontakter skapar jobb och annat. Mål med Dani är att kunna röra sig socialt och som sagt knyta kontakter och se vart RP tar det. Tidigare är han kriminell men mer och mer tar han sig ut från skiten och siktar på ett vitt jobb & vita pengar. Positiva Charmig, street smart & trevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklande rollspel både för mig & motparten som jag spelar med. Glad, sorliga, spännande scenarion som även motparten kommer märka av och även höjas det själv, ett viktigt bidragande jag även kommer med är aktiv på servern varje dag och även till Community, långa & utdragna scenarion på både spännande, roligt och charmigt sätt. Tycker även att rollspelet på unive med dess regler på servern håller en klass och nivå som jag gillar, därför vill jag bidra med mitt roll spelande och samtidigt få tillbaka.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att motparten ska vinna och man själv ska göra sitt bästa rollspel och inte vinna varje scenario, låta motparten vinna. Att ge och ta i rollspelet.

Hur hittade du Unive? Lätt att hitta, flest spelare av alla fivem servrar i sverige.

Nekad utveckla samtliga punkter, Lycka till nästa gång. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka