Accepterad .Ice | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119892243446/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? Bubblegum sen blev jag discord bannad av någon okänd mod eller högre uppsatt.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-13 192307.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gammal bild på bannen btw. Jag blev bannad för att jag lallade som polis och tazerade min kollega och lallade extremt mycket i allmänt, helt enkelt så lekte jag pajas och fick ta straffet för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega var ute och körde våran polisbil och så krockade vi lite när vi var mitt ute i ingenstans och vi hade ingen väg att ta oss därifrån och så hade vi tråkigt så vi började ha en tazer fight och vi lallade runt en del i runt 10 minuter sen så fick vi ban båda för lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag gjorde fel eftersom jag valde att lalla istället för att kanske ringa dit en annan kollega som hade kunnat hämta oss eller typ ringa in en bil, så vi gjorde fel för att vi valde att börja hålla på och härja runt istället för att rp'a normalt och ja vi fick ta straffet för det helt enkelt. Jag vill gärna få unban nu för jag saknar unive och bubblegum sa att jag skulle vänta ut det lite ohc jga har väntat någon vecka eller två och även sbstyle sa att jag skulel sitta bannad ett tag men jag känner att ja är redo att ta nya tag och börja seriöst igen och börja njuta av den roliga och seriösa sidan av unive där rp'n verkligen finns. Vill gärna komma tbx nu för det har varit jävligt tråkigt utan en stabil server att köra på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit det mesta bannad för små saker som tex kanske suntförnuft och powergaming osv som jag har lärt mig av rätt så bra, det kanske inte ser så ut på bin banbild men det har varit en lite dålig period nu mest för jag har blivit för bekväm på unive och har inte varit så seriös men nu när jag har varit bannad en längre period så tror jag att jag kommer börja ta nya tag och börja ha roligt igen påriktigt och börja vara seriös och inte skapa problem för servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väldigt simpelt, inte lalla så extremt. Det finns inte mycket annat än så eftersom lall är extremt dåligt för servern för att det bidrar till dålig rp och en dålig syn för servern och att det förstör för alla spelare som faktist vill va innte och rp'a bra och sköta sig på servern. Liksom om alla hade lallat hade vi hamnat i en situation som alla andra skit servrar är i nu att dem inte stävar efter bra rp utan det är bara skottlossningar och lalla och ingen bra rp alls. Det är en grej som jag uppskattar med unive är att man blir faktist straffad om man gör fel som jag gjorde och det är en server med mycket bra rp även fast det finns folk som mig som kan dra ner på rpn väldigt mycket. Men jag skulle vilja påstå att jag förändrar mig och att jag är redo o komma tillbaka och att jag verkligen har tagit lärdom av min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lallar man och håller på och är en pajas på servern så åker man ut, man ska helt enkelt inte pajja rpn som jag gjorde då utan man ska vara med och förbättra den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag har lärt mig av bannen och jag vill jätte gärna komma tillbaka, om ni nekar denna överklagningen så skulle jag gärna vilja ha en liten förklaring varför så jag kan ta in det i huvudet och ta lärdom till nästa gång jag skriver en överklagning.

Hur ska jag lita på att detta inte händer igen? Hur har du lärt dig?

Hur ska jag lita på att detta inte händer igen? Hur har du lärt dig?
Klart jag har lärt mig, Jag kommer aldrig lalla igen. jag har fått se vad som händer om man gör sånt och det kommer inte ske igen på 1000 år. Jag har suttit bannad i över en vecka typ och det är fan inte kul liksom. Jag väntar varje dag nästan på unban så jag kan gå in på unive igen o ha kul

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka