Nekad 300aik | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 638 — Övrigt
Anledning: doxx, garvar i supp problem spelare
Personal: Zeno
Datum: 2026-03-01
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag o några polare satt o skoja med en kille som e p bannad nu för fusk eller nåt. Vi hade skojat med varandra hela natten och gått in i varandra för massa saker och hade genuint bara kul. Sedan så säger jag hans irl namn och tänkte inte så mycket på det eftersom att vi alla satt o garva åt varandra. Då antar jag att han blev irriterad att jag sagt hans namn framför personer han lärde känna just den natten. Då hoppar han support på mig för doxxing vilket jag 100% förstår att han gjorde. (minns inte så bra vad som hände eftersom de va ett tag sen och jag lirar inte så mycket längre, men skulle vara kul att börja lira igen och kunna gå in och lira med polare nu på sommaren)

Tar du ansvar för det som hände? jag tar 100% ansvar för det som hände och är mogen nog att förstå att det var fel och att det är så sjukt barnsligt att doxxa folk. Skämt eller inte så är det jätte fel att doxxa någon då de kan må dåligt och det förstör rpn för alla. Sjukt omoget av mig att använda mig av personlig information för att lalla med någon klockan 5-6 på natten/morgonen.

Vad har du lärt dig sedan dess? Hur omoget det är att använda sig doxxa någon.

Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag skulle vilja börja rpa igen och komma tillbaka till fivem och kunna lira på sveriges, om inte världens bästa server. Tänker tillbaka till minnen från förr och det är faktiskt riktigt kul att rpa. Såklart ska ni inte unbanna mig för jag saknar något men jag kommer verkligen hålla mig till en hög rp nivå så att alla på servern kan ha kul.

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1200kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka