Nekad .Ice | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/superroxx/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1ice1

Vem var det som bannade dig? KZ81

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-07-27 135703.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa ett skämt om att jag var vit och skämtade om att vita människor inte kunnde bestraffas av polis eftersom dem har en ljus hy. Vilket jag försökte förklara till KZ81 i support men han verkade inte fatta vad jag menade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev gripen av en KZ81 som rp'ade som snut och jag sa "Jag är vit och oskyldig" ungefär, det var menat som ett skämt, om man har varit på internet mer än en vecka så borde man ha hört liknande skämt om att poliser i USA bara griper mörkhyade och att de släpper Vita människor pga deras hy. Och jag skämtade om de ungefär på samma sätt men det togs emot fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar ju deras syn på det hela, men jag tycker man borde få skämta om rasism och ojämnställda saker så länge man gör de snyggt osv vilket jag tycker jag gjorde. Jag menade aldrig på att det var fel att inte vara Svensk och att Vita människor är bättre, men det verkar KZ81 vrida det till att jag menade så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte sagt det och skippar att göra det skämtet. Verkar ju nu mera som att man inte kan skämta om saker och ting längre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att folk tar illa upp av skämt som inte ens är direkt riktade mot dem. Ska inte säga sånt mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka