Nekad .Ice | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Ice

Icke Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7656119892243446/

Ditt Hex-ID: 11000013959879f

Vad är din discord tagg? 1.ice.

Vem var det som bannade dig? akam

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-19 201203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade en grabb för bög och slogs på sjukan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev slagen av en grabb för att jag kallade en annan person för bög för att skoja med han och så kom hans kränkta polare och slog mig så slog jag tillbaka och han sprang iväg och jag försökte slå han ännu mer osen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den är inte felaktig fattar i efterhand varför jag fick en ban men jag tyckte inte i stunden att jag borde fått ban men jag fattar varför nu för att jag provocerade fram ett slagsmål och det var bara lalligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban vet jag inte riktigt tror det var min ban för att jag lallade lite som polis genom att jag och min poliskollega lallade med varandra privat och jag fick en väldigt lång ban för det och jag har även fått ban från att bli polis på obestämd tid så det är nog ganska säkert sagt att jag inte kommer göra om något sådant inom polisen igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte provocerat fram en reaktion från dem, borde bara ha skitit i dem och rp'at vidare och slippt en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska lalla och medvetet få fram en reaktion så att dem ska börja slåss så att jag kan ha ett slagsmål ingame, Min mening var itne att förstöra direkt utan att få fra mett slagsmål scenario då det är roligt att fightas i spel tycker jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka