Accepterad lllundgrennn | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

llundgrenn

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
57
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390729248/

Ditt Hex-ID: steam:110000155432420

Vad är din discord tagg? @lundgren_a & @llundgren_aa & @real_lundgren

Vem var det som bannade dig? taxi3765 & BubbleGum

Bild på banmeddelande: p ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannlyst för att jag kallade Philip320 för "bög".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag taggade Philip320 i discord servern och skrev att han var en "bög".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som var en idiot och jag vill ta tillfälle i akt att be om ursäkt till Philip320 personligen, och förmedla om att jag söker en andra chans. Jag föll för grupptryck, vilket jag vanligtvis inte brukar göra men denna gången gjorde jag det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad på Unive tidigare, och de jag har gjort är att jag har reflekterat över vad jag gjorde för fel och vad jag kunde ha gjort annorlunda. Och tagit lärdom av mina handlingar, och även förstått och skämts.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte förnedrat härskaren / mästaren.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att inte kalla Philip för "bög".

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag

Jag vill även ta tillfället i akt att be om förlåtelse, och jag vill att ni ska veta att jag vill börja RPa igen. Är ångerfull.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka