Nekad IcaMaxi. | Ansökan till Servervakt [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi.

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samir

Vad heter du på discord? IcaMaxi

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001440b0658

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00 - 20:00
Tisdag 15:00 - 19:30
Onsdag 14:35 - 20:30
Tordag 15:00 - 20:00
Fredag 14:35 - 01:00
Lördag 10:00 - 01:00
Söndag 10:00 - 20:30 På alla lov kan jag spela varje dag förutom om jag ska iväg.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ungefär 1 månad just nu men har spelat innan

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1254543122549964871/1270726034181984327/image.png?ex=66b4bf57&is=66b36dd7&hm=365d619ff66507f2c681ef60642f6aed3f29b1b8121f8d46ea45ad8fba5914f1&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt på en server har i uppgift att underlätta för staff teamet genom att utföra mindre uppgifter såsom att banna eller kicka användare som bryter mot serverns regler. Det är dock inte deras huvudsakliga uppgift att ständigt leta efter användare som bryter mot reglerna. Istället är en servervakt en vanlig användare som även utför rollspel samtidigt som de övervakar vad som händer på servern. Servervakten kan agera genom att ge korta bannlysningar för att hjälpa användare att lära sig reglerna, eller genom att kicka användare som beter sig dåligt i specifika områden på servern. Vid mindre problem som till exempel en bil som blockerar vägen behöver servervakten inte skriva en rapport utan kan enkelt flytta den.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag är en aktiv spelare på servern och vill göra den bättre eftersom jag älskar att spela här. jag är mogen och tålmodig, snäll och har erfarenhet som servervakt. jag vill bli en servervärd för att underlätta för helper och mods, samt hjälpa till att förbättra servern. Jag vill helt enkelt kunna hjälpa till för att få servern på topp och visa andra spelare som lallar att denna servern kan forsätta stå där den står.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att en servervakt missbrukar sin makt genom att ge sig själv eller sina vänner fördelar, kicka eller banna spelare utan anledning eller skriva oriktiga anledningar. Abuse innebär att en servervakt använder sina verktyg på ett sätt som går över gränsen och som ger en orättvis fördel, exempelvis genom att använda verktyg som gör att man kan se genom väggar. Korruption och abuse kan påverka spelupplevelsen negativt för de andra spelarna och kan också skada serverns rykte. Servervakter bör därför följa reglerna och använda sin makt på ett ansvarsfullt sätt för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla spelare.

Nekad.

Anledning: Du har inte varit medlem i 30 dagar.

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka