Nekad ICA Stig | Medlem ansökning (ida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICA Stig

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad är ditt discord namn? alfre_dp

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Jankovic 23 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hjälpsam och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bli polis och hjälpa andra kanske till och med ambulansen eller brandkåren

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp scener, bra lösningar av rp scener och massa mer!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ibland ska försöka andra att få vinna som t.ex att polisen ska försöka kanske komma lite sent för att kriminella ska kunna fly en liten bit så att det inte alltid bli en vinst för samma person

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag gjorde en gång ett tjänstefel genom att skjuta någon vid ett dåligt och inte rätt tillfälle vilket gjorde att jag blev av med min mp5 licsens men jag jobbade för att få tillbaka den. det jag lärde mig va att jag borde vänta lite med att skjuta innan jag vet att nu är det dags att skjuta

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM som står för Random death match och säger att du inte kan ta och skjuta någon random ute på gatan bara för att man känner för det, vdm är typ samma som rdm fast att du kör på någon, sen sist men inte minst enligt mig, nlr som står för new life rule och säger att om du har dött eller varit medvetslös och vaknar upp så ska du rpa som om du inte vet vad som hände

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit med i många servrar men dom är inte bra och bara skit, folk beter sig inte så då kan man i lika fall komma till en stor som folk faktist beter sig på!

Nekad.
Anledning:
Inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka