Nekad ICA Jerry | Åtgärd Överklagan [Koki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman.wla

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1247899148527734822
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var jag och några till från min allians som hamnade i skottlossning mot ett annat gäng. Jag hoppade ut ur min bil och började skjuta, men blev ganska snabbt benad och ramlade i marken. Då rullade det fram ännu fler folk, och två personer kom fram och ställde sig och riktade direkt mot mig när jag låg ner. Istället för att bara ligga kvar och värna om livet fick jag typ panik och valde att ställa mig upp och skjuta ner en av dem. Jag fattar såklart i efterhand att det var ett jävligt dumt drag och grov FearRP, och det var inte alls smart gjort av mig. Men det blev som det blev och jag fattar mitt misstag.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Alltså, jag fattar som sagt att jag gjorde fel och tar absolut mitt straff för min FearRP, det är inga konstigheter. Men 17,5 poäng känns faktiskt helt sjukt mycket för en sån grej. Normalt brukar man väl få typ 8 till 10 poäng för en grov FearRP, så att ge nästan det dubbla här känns ganska orimligt. Jag står för mitt misstag, men jag tycker poängen borde sänkas så det ligger på samma nivå som det brukar göra för alla andra.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mV8sMCZ60rL7yxpIH?invite=cr-MSxmMGYsMzk4Mzc0MDQ2

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka