Nekad Ibrahim Ter | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibrahim Ter

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim Ter

Vad är ditt discord namn? Zypher47/ibrahimter

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ibo Ohlsson och 25 år gammal kommer till sverige från Kurdistan för att få en bättre framtid och är väl erfaren med att jobba då han jobbade sen han var 13 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig,Stark och sist men inte minst Ambitiös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kom till Sverige från Kurdistan år 2015 med en dröm om en bättre framtid. I hemlandet fanns tryggheten i familjen, men möjligheterna var begränsade. Genom hårt arbete och beslutsamhet har han lärt sig språket och skaffat jobb, samtidigt som han byggt upp ett nytt liv. Framtidsplanerna är tydliga – att skapa en stabil tillvaro med familj och en trygg framtid för sina barn. Han drömmer om att köpa ett hus, utvecklas i sitt yrke och vara en del av samhället. Trots utmaningar bär han alltid med sig sin kultur och sina värderingar, samtidigt som han anpassar sig till det nya landet. Med envishet och hopp ser han fram emot det som väntar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra inställning till RP och alltid försöka göra spelet roligt och intressant för alla. Jag har bra arbetsmoral och gillar att samarbeta med andra för att skapa realistiska och spännande scenarion. Jag är en social person som anpassar mig till olika situationer och ser till att hålla en bra balans mellan skoj och allvar. Mitt mål är att göra RP så bra som möjligt genom att vara engagerad, kreativ och alltid respektera andra spelare för en bättre upplevelse för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du i en viss situation agerar på ett sätt som gynnar din motståndare eller medspelare antingen strategiskt eller taktiskt. Det kan ha olika betydelser beroende på sammanhanget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad vid två tillfällen. Första gången var en 6-timmars ban för att jag pratade OOC under ett scenario, vilket bröt mot spelets regler. Jag insåg då vikten av att hålla mig till rollspel och använda rätt kanaler för OOC-kommunikation. Den andra gången blev jag nyligen bannad för att jag lämnade mitt i ett pågående scenario, vilket räknades som "combat logging" och förstörde upplevelsen för andra spelare. Genom dessa bans har jag lärt mig att ta RP mer seriöst, följa reglerna strikt och respektera spelupplevelsen för alla inblandade. Jag strävar nu efter bättre RP-beteende

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: att t.ex att man krockar ocxh sedan hoppare ut ur fordonet och sedan springa iväg istället för att reagera som om man hade ont. Suntförnuft: Att man tänker logiskt genom att faktiskt rpa så som du skulle bettet dig i verkligheten och t.ex att man inte bara går upp till någon och sedan börja slå dem utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en stark arbetsmoral när det gäller min karaktär och strävar alltid efter att spela seriöst och följa serverns regler. Jag har lärt mig av mina tidigare misstag och utvecklats som rollspelare genom att bättre förstå vikten av immersion och respekt för andra spelares upplevelse. Mitt mål är att bidra till en mer realistisk och engagerande spelvärld genom att ta RP på allvar och följa de riktlinjer som finns. Jag är också öppen för feedback och vill fortsätta utvecklas inom RP för att skapa så bra scenarion som möjligt för både mig själv och andra spelare.

Blev nekad igår för indraget test medlemskap och om jag inte har fel upphör det idag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka