Nekad Ibrahim Ter | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibrahim Ter

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805927992/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? ibrahimter

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_2763.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har absolut ingen aning eftersom jag har inte uttryckt mig rasistiskt alls. Har vart väldigt tyst idag eftersom jag spelar själv och ingen har pratat med mig under speltiden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade blivit sönderslagen och en snäll person hjälpte mig till sjukhuset sedan skulle jag ned till receptionen och så blev jag bannad. Var i total shock

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på sammanhanget och vilken typ av "ban" det handlar om. Om det var en felaktig ban inom ett rollspelssystem som Unive Roleplay, så måste vi hänvisa till deras regler för att avgöra om avstängningen var korrekt eller inte. En felaktig ban kan bero på att administratören tolkade en situation fel, att det saknades bevis för regelbrott, eller att en regel tillämpades på ett sätt som inte överensstämmer med dess avsedda syfte.

Enligt många RP-servrars regler, inklusive Unive Roleplay, måste en avstängning ha en tydlig grund. Till exempel, om någon blir bannad för "Powergaming" (dvs. att utföra handlingar som ens karaktär inte realistiskt skulle kunna göra), måste det finnas konkreta bevis på detta. Om det istället var en administratör som tolkade situationen fel och ingen faktisk regel bröts, skulle det kunna vara en felaktig avstängning.

För att avgöra om din ban var felaktig behöver vi mer information, inklusive vilken regel du påstås ha brutit mot och hur administrationen motiverade sitt beslut. Om du anser att det var en felaktig ban, kan du oftast överklaga genom serverns officiella forum eller kontaktkanaler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft en tidigare ban och den var temporär vilket jag blev bannat för att prata i mobilen utanför RP:et. Jag lärde mig att muta mig själv om jag inte rp:ar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte haft på min mic under scenariot eller inte pratat i mobil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket.

Har du läst våra regler? Ja väldigt noggrant

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att ni har era regler och rutiner för att hantera överklaganden och att om jag ber om att få min överklagan läst, kommer den automatiskt att nekas. Jag accepterar detta, men jag vill ändå påpeka att jag inte anser att jag förtjänar att bli bannad. Jag blev misstänkt för en anklagelse, men det innebär inte att jag faktiskt har brutit mot någon regel. Att bli bestraffad enbart på grund av misstanke känns orättvist, särskilt om det inte finns tillräckliga bevis för att jag har gjort något fel. Jag respekterar er process men önskar att situationen granskades rättvist.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka