Nekad Ibrahim Ter | Ban Överklagan [An1ss68an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibrahim Ter

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199805927992/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? ibrahimter

Vem var det som bannade dig? an1ss68an

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_2763.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom jag uttryckte mig på ett rasistiskt sätt, vilket var fel av mig. Jag ångrar det djupt och lovar att aldrig mer göra något liknande. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer att uttrycka mig respektfullt framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var tidigare inblandad i en konflikt som slutade med att jag hamnade på sjukhuset. Efter det, när jag återvände, uttryckte jag mig på ett sätt som var olämpligt och rasistiskt. Det ledde till att jag blev bannad. Jag inser nu att mitt beteende var fel, och jag ångrar det djupt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, utan helt och hållet mitt fel. Enligt Unive Roleplays regler tolereras absolut ingen form av rasism, och jag bröt mot den regeln. Jag inser nu att mitt beteende var oacceptabelt och att mitt språk var felaktigt. Jag borde ha agerat mer ansvarsfullt och hållit mig till en respektfull ton, oavsett situationen. Att bryta mot tydliga regler har konsekvenser, och jag accepterar mitt straff. Jag ångrar djupt mitt beteende och lovar att aldrig mer uttrycka mig på det sättet. Om jag får en till chans då kommer det aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. digare blev jag bannad i sex timmar för att jag pratade utanför min karaktärs roll genom att använda mobilen för att kommunicera med en kompis, vilket bröt mot spelets regler. Jag förstod efter den bannen hur viktigt det är att hålla sig inom rollspelsramarna för att behålla spelets realism och följa reglerna. Den lärdomen gjorde att jag blev mer noggrann med att skilja på in- och out-of-character-kommunikation. Tyvärr gjorde jag nu ett ännu allvarligare misstag genom att uttrycka mig på ett rasistiskt sätt, vilket jag ångrar djupt. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och lovar att aldrig upprepa det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att helt enkelt undvika att använda mobilen för att prata med en kompis under scenariot. Istället borde jag ha hållit mig fullt ut i karaktär och kommunicerat enbart genom spelets tillåtna kanaler. Genom att göra det hade jag kunnat undvika att bryta mot reglerna och bevarat realismen i rollspelet. Jag har lärt mig att följa spelets riktlinjer noggrant och se till att all min kommunikation sker på rätt sätt inom spelet. I framtiden kommer jag att vara mer medveten om hur jag agerar för att respektera reglerna och skapa en bättre upplevelse för alla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har absolut lärt mig av mina misstag, och det gäller för båda mina bans. För det första har jag förstått hur viktigt det är att hålla sig inom spelets regler och att respektera rollspelsaspekten, vilket jag inte gjorde när jag pratade i mobilen med en kompis under scenariot. Jag inser nu att all kommunikation måste ske på rätt sätt för att bevara realismen.
För det andra har jag lärt mig att mitt sätt att uttrycka mig har konsekvenser. Att använda rasistiskt språk var helt oacceptabelt, och jag ångrar det djupt. Jag förstår nu att sådant beteende inte bara går emot spelets regler utan även skadar andra. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och kommer se till att alltid bete mig respektfullt och hålla mig inom reglerna framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det. Men hoppas att ni accepterar mig för att jag har bara haft 2 bans.
TAck för att ni tog er tid att granska detta! Mvh, Ibrahim Ter

Ifall du hade läst reglerna hade du vetat att det är strikt förbjudet att uttrycka sig rasistiskt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka