Nekad Ibrahim dibba | Ban Överklagan [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibrahim dibba

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199803015056/

Ditt Hex-ID: 11000016dd61f90

Vad är din discord tagg? weasy51

Vem var det som bannade dig? DJ

Bild på banmeddelande: 11155.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick en 24 timmar ban efter jag slog en på marjas som började snacka skit och hetsar mot mig de va själv försvar då jag kände mig hotad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag slog en på marjas som började snacka skit och hetsar mot mig de va själv försvar då jag kände mig hotad. Eftersom han hotat att kidnappa mig medans han jobbar och har namn bricka och till och med hotat att döda mig medans han är under tjänst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban då jag har blivit hotad till mitt liv och medans Chefen På marjas tackade ja till en intervju men Då en anställd på Marjas Inte vill ge den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått temp bans för mild lall då jag har insett att fokusera mer på att vara noga med det jag gör men denna ban tyckte jag va olemplig då jag har blivit hotad till mitt liv och de pratar skit till mig i ansiktet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gått där ifrån men oavsätt vart jag är Han Blueberry Och vid namn Chapa stidsvagn är som min skugga och följer efter mig vart jag än går.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tydligen inte stå upp för mig själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka