Accepterad Ibbelito | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ibbelito

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199059399957

Ditt Hex-ID: 1100001043b70b7

Vad är din discord tagg? Ibbe#7824

Vem var det som bannade dig? Den som bannade mig står det heter "Douflas".

Hur lång tid var din ban? Det står att den går ut om 14 timmar och 11 minuter.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen bannade mig för att det såg ut som att jag stal en polis bil, vilket jag absolut inte gjorde och jag förstår hur det ser ut men det var absolut inte det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allting började med att någon med en polisbil vilket jag antog var en polis körde på mig flera gånger medan jag var på en cykel, sen så ser jag att polisbilen står still och den är på mitt på gatan nära banken. Så jag går fram till polis bilen och ser att ingen sitter i den och det var då jag förstod att personen hade blivit bannad/kickad från servern. Så jag gick in i polis bilen och körde emot polisstationen för att lämna den till någon polis. Om ni kan på något sätt se vart jag har varit skulle det hjälpa. I alla fall, när jag kom fram så fanns det inga poliser i närheten och jag hörde sirener lite längre bort så jag körde dit men det blev bara längre och längre så jag körde mot piren för att kolla om det finns någon polis där eftersom jag vet hur många personer det brukar vara där. Jag kommer fram och ser ingen polis så jag står stilla i några sekunder för att kolla runt och det var då jag fick meddelandet att jag hade blivit bannad för 14+ timmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Grejen är att jag förstår hur det ser hur, alltså att jag stjäl en polis bil vilket jag aldrig skulle göra. Jag vet att det är RP så man ska inte stjäla polis bilar. Men jag anser att det är en felaktig ban eftersom jag absolut inte menade något illa med det jag gjorde. Jag trodde att ifall någonting så gjorde jag något bra med att ge polisbilen till någon polis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång innan för en timme för "mild lall". Jag antar att det var på grund av att jag rökte en cigarett inne i mekonomen, så nu vet jag att inte gör om det och jag har inte gjort det sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att skriva till polisen med hjälp av "jobb appen", men jag har försökt göra det i andra situationer och det verkar aldrig hjälpa. Något annat jag kunde ha gjort är att bara lämna bilen, det skulle vara det simplaste.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att inte gå in i polis bilar, även om det är av bra skäl. Andra kan inte se varför jag gör saker o ting, så det ser bara ut som att någon stjäl en polis bil. Med det sagt så ber jag hemskt om ursäkt och ber snällt om att bli unbannad. Tack.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det.

Tänk på det tills nästa gång, även ifall du ser en polis bil bara låt den vara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka