Accepterad ibbeji | Ban Överklagan [Kentish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bigone

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466613092/

Ditt Hex-ID: 110000159c90964

Vad är din discord tagg? ibbeji

Vem var det som bannade dig? Kentish

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-04 220208.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kentish valde att banna mig då jag inte rpade på skadorna när jag fkrascha med bilen där det var fel gjort av mig. Under klippet blev bara jag bannad och inte motparten men det var fortfarande mitt fel. Dom pittade mig men jag rpade inte på skadorna då jag kände att det var ett ogiltigt scenario där de pittade massa gånger. Jag snackade me staffs och de sa bara att de speccade mig men inte de andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kraschade sedan forsatte jag köra sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en giltig ban där jag skulle bara ha rpat på skadorna osv. Detta kommer arr inte mer hända och jag har lärt mig från min ban och att det inte kommer ske igen. Jag ber om ursäkt för jag brött mot servens regler och detta kommer vara det sista jag gör. Jag kommer att börja rpa på skador nu och jag vill bara komma tillbaka och rpa. Oavsett om motparten pittar hela tiden så ska jag rpa på skador.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Varit bannad ett fåtal gånger men de va länge sen jag vart bannad faktiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara ha följt reglerna och rpa på skadorna och göra scenariot med roligare för motparten oavsett om dom pittar. skulle bara ha klippat och hoppat support. Detta kommer att inte upprepas mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att såklart inte powergamea och rpa på skador med /me osv. Detta kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka