Accepterad 1yosef. | Ban Överklagan [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796635487/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d74c75f

Vad är din discord tagg? 1yoseff

Vem var det som bannade dig? Rainbowtail

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo staffsen valde att banna mig pågrund utav att jag körde in i spelares bil under en scenario och då dsynca jag och då visste jag nt att man behövde rpa på skador men då gjorde jag inte. sedan direkt efter så hoppa jag ut och börja skjuta.-

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Aa jag va i en scenario där jag dsynca in en spelares bil under en scenario och då rpar jag inte på skadorna sedan så hoppa jag ut i bilen och börja skjuta. Detta var helt fel att man ska rpa på skadorna sedan man ska rikta istället för att skjuta när man håller upp händerna. Detta komemr ej hända igen då jag vet tills nästa gång. JAg ber om ursäkt och jag kommer läsa reglerna om. Jag hoppas jag kan få en till chans. För att jag fick reda av en staff som sa att man inte fick rpa på skadorna när man dsynca men nu fick jag reda på det och då har jag fått åtgärder men nu förstår jag kommer inte göra om det. Jag vill köra unive eftersom det är bra server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel utav mig på grund ut av att jag rpade inte på skadorna och att jag skjöt när personen höll upp händerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 5 bans, en av de va pågrund lall tror jag sedan så gjorde jag en överklagan så fick jag godkänt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat på skadorna, rikta och då de hade haft fantaiskt scenario
[20:16]

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag tycker att du har skrivit en bra banöverklagan och jag tycker utifrån vad du har skrivit att du har lärt dig av bannen. Jag förstår att du vill ha en till chans eftersom att Unive ändå är så pass unik, så jag kommer att godkänna din banöverklagan och unbanna dig inom kort!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka