Nekad Ibbe Ji | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ibbe Ji

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? .

Vad är ditt discord namn? ibbeji

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ibbe Ji och han är född i Irak år 1990. Han flyttade till Sverige eftersom det blev krig och hans pappa var med i militären men tyvärr blev han skjuten och dödad under kriget mellan Irak och USA. Därför bestämde sig Ibbe och hans mamma att flytta till Sverige. Ibbe var ungefär 19 år gammal när han flyttade till Sverige. Han kunde inte prata svenska så bra men han lärde sig under tiden som gick. Ibbe var nu intresserad att jobba och han var väldigt intresserad i bilar och bilhandel. Så han bestämde sig att jobba hos Marja-Lisa och där kunde han tjäna pengar för att ha en boende och kunna överleva i Sverige. Han var jätte duktig och blev en av de bästa säljaren i Sverige och så spreds hans namn och blev allt mer känd i stan. Nu så levde Ibbe och hans mamma livet i Sverige och var väldigt trygga men saknade sin pappa också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska ha så bra Rp som möjligt alltså att rpa på rätt sätt och inte göra regelbrott. Jag ska följa alla regler och inte vara en korrupt medlem i Unive. Jag ska vara en förebild för icke medlemmar och vissa dem hur man spelar med ett högt rp nivå. När jag blir medlem så ska jag skaffa jobb på nått mekonom eller en bilhandel för där trivs jag mest och behöver pengar får att rpa mig vidare. Lite längre fram så kommer jag också köpa krim och rpa som kriminell och då kommer jag rpa ännu mer seriösare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man måste spela efter fearRp alltså ifall man blir kidnappad som ska man inte f8 quita för då förstör man hela scenariot och man vinner inget på det. Ifall man blir tagen av en kriminell och blir riktad vapen med så måste du rpa för du har inget chans att vinna just den scenarion för du har en vapen mot ditt huvuden och måste då lyssna på den som riktar alltspå ifall han säger upp med händerna så ska man göra det och inte springa iväg och fearrpa. Fearrp kan också leda till bann och kanske indragen medlem beroende på hur allvarligt regelbrott man har gjort.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm som står för random death match o de är att man dödar någon utan anledning, vdm att man använder sitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag körde på Unive innan i 1+år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Tillbaka