Inaktuell ias | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ias

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sami

Vad heter du på discord? g1ocatore.02

Ange ditt födelsedatum 2 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var faktist jag som skulle vilja ansöka för medlemskap ansvarig. För att jag tycker att det kul med att göra personer medlemar. För att göra interviewer och läsa personers medlemsap. Och sen så är jag jättekunnig inom denna postion och kommer samt vara mest aktiv på forumet och komemr samt vara snäll och mycket mera grejer som jag kan göra som M-A.
Och så är jag jättekunnig inom M-A och vet exakt vad man ska göra för jobb som att ta intervjuer och vara aktiv i forumet.

jag skulle nog vilja vara staff för att jag vill hjälpa de andra på servern utveckla denhära servern så att alla personer kan spela den här servern utan några problem. Och jag älskar hjälpa personer med grejer de inte kan göra själv här på servern. Jag kommer vara jätte aktiv på helper/staff/M-A grejer om du kollar där nere kommer du se hur länga kommer vara aktiv per dag om det inte händer något. Exp att min pappa säger att jag behöver stänga av någongång då och då eller om jag ska till min farmor eller någon annanstans annars så kommer jag vara ganska aktiv på servern också utanför servern alltså på discord. Samt när personer har gjort en ansökan och blir nervös om den fick vidare då skriver jag lycka till i intervjuer! Om han fick nekad pga it utvecklad så kommer jag skriva Andledning finns i forumet eller lycka till nästa gång!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag är kunnig inom detta och har erfarenheter inom att hjälpa och faktiskt M-A grunden så vet vad allting innebär vad jag behöver att göra hur aktiv man ska vara kan vara uppe från klockan 09.00 till 00.00 bara för att läsa ansökan och få nya medlemmar till Unive samt så kommer jag vara jätteskön när jag tar intervjuer alltså vara chill om han är nervös så säger du har detta samt så kommer jag alltid vara lugn……. Samt så är jag den mest aktiva personen ni ska ha!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta personer som man möter sin egna mamma enligt för att man ska alltid ha respekt för den personerna ni Inte känner samt så kommer jag bemöta de jag tar intervju med lugnt samt med en snäll ton göra intervjuen och alltid vara lugn och snäll mot den personen du tar intervju med detta är viktigt enligt mig för att man måste ha respekt i denna svenska communityn……

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive betyder mycket som att när man högerclickar så kan man börja slå personer. Men om du gör det för ingen aning så kan du få ban eller kick typ som att bråka vid piren. Och så finns det att det går att få jobb. Vi säger att du ska ha ett jobb på Mekonomen så måste du ta en intervju och om du blir accepterad så får du jobbet och kan så kan börja jobba på mekonomen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man ska kunna alla grund regler inom fiveM samt vad man ska göra i scenarion men om man inte kan några av fiveM grund regler eller Unives regler då behöver man träna på dem och ta intervjuen kom aldrig unpreperd! Samt veta Rdm,Vdm,Fair RP, Sundförnuft, Metagaming, NLR, clogg/combat logging, powergaming1 och 2 samt lite scenarion ig!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som M-A är att aldrig abusa dina perms samt inte ge alla medlem att kolla igenom om denna person kan och då kommer jag ta vidare och gå därifrån samt så har man ett ansvar att vara aktiv på muntligt samt i forumet….

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag: 08.00 - 01.00 Tisdag: 08.00 - 01.00 Onsdag: 06.00- 23.00 Torsdag: 08.00 -23.00 Fredag: 08.00 - 04.00 Lördag: 07.00 - 03.00 Söndag: 06.00 - 01.00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka