Nekad ian | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ian

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128797632/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ian Johansson

Vad är ditt discord namn? ian on keyboard

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 1998

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Johan Olsson och är 22 år gammal, jag är född 1998-11-04 och är en väldigt omtänksam person som gillar att umgås med nya vänner och uppfylla saker i livet. Det som jag gillar att göra på fritiden är att prata med nya vänner och jobba.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag ska bli Whitelistad är för att jag vill skaffa Whitelistade jobb tex. Polis Mekonom Ambulans Brandman för att jag vill träffa så många vänner som möjligt på min arbetsplats och lära mig känna dom. Så jag kan känna mig så trygg som möjligt där jag jobbar. Det som jag kommer bidra med är att vara så hjälpsam som möjligt mot dom jag träffar eller jobbar med. Och jag kommer även vara aktiv på serven varje dag och hjälpa folk som vill ha hjälp med något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför jag vill bli Whitelistad just på denna server är för att jag vill testa på nya Whitelistade, jobb och nya saker som inte jag har gjort tidigare, och jag vill också utmana mig själv med vissa saker tex. Jobba på mer svårare jobb, eller ha svårare uppgifter som jag ska göra eller lösa med mina kompisar som jag jobbar med.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att jag spelade andra servrar först och sen så hittade jag Multistaden och då så ville jag testa på något nytt och sen dess så har jag spelat Multistaden varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål och det är att ha det så roligt som möjligt och lära sig att träffa nya vänner och lära sig så mycket saker som möjligt inom Whitelist.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte någon annan server för tillfället utan jag håller mig till Multistaden som jag har vänner.

Senast ändrad:
Nekad, Utveckla Varför du vill bli Whitelistad och Varför just du ska bli Whitelistad

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128797632/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ian Johansson

Vad är ditt discord namn? ian on keyboard

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 1998

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Johan Olsson och är 22 år gammal, jag är född 1998-11-04 och är en väldigt omtänksam person som gillar att umgås med nya vänner och uppfylla saker i livet. Det som jag gillar att göra på fritiden är att prata med nya vänner och jobba.

Varför ska just du bli whitelistad? Därför jag ska bli Whitelistad är för att jag vill skaffa Whitelistade jobb tex. Polis Mekonom Ambulans Brandman för att jag vill träffa så många vänner som möjligt på min arbetsplats och lära mig känna dom. Så jag kan känna mig så trygg som möjligt där jag jobbar. Det som jag kommer bidra med är att vara så hjälpsam som möjligt mot dom jag träffar eller jobbar med.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför jag vill bli Whitelistad just på denna server är för att jag vill testa på nya Whitelistade, jobb och nya saker som inte jag har gjort tidigare. Tex. testa på mer svårare jobb eller svårare saker som jag ska lösa eller jag och minna kompisar som jag jobbar med.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom att jag spelade andra servrar först och sen så hittade jag Multistaden och då så ville jag testa på något nytt och sen dess så har jag spelat Multistaden varje dag.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har ett mål och det är att ha det så roligt som möjligt och lära sig att träffa nya vänner och lära sig så mycket saker som möjligt inom Whitelist.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte någon annan server för tillfället utan jag håller mig till Multistaden som jag har vänner.

Tillbaka