Accepterad ian | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ian

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128797632/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:8767896

Vad är din discord tagg? #1786

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ingenting, gjorde inget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej jag vart bannad i en vecka för suntförnuft och jag gjorde inget som orsakade min ban. Det var så här att jag var ute på roadtrip med 1 tjej och 12 andra grabbar i en husbil och när vi kom in i staden så krockade vi med våran husbil och vi visade att vi hade ont och sen så ringde vi efter en taxi och den kom aldrig så jag bestämde mig för att springa ner från gatorna till ett garage där jag skulle hämta en bil. Och när jag åkte upp så körde jag på rätt sida av vägen och jag orsakade ingen fara för trafiken omen hade kommit upp så hade dom försvunnit så jag valde att åka in till staden igen och parkera och gå och lägga mig och nu när jag vaknar igen så har jag blivit bannad för suntförnuft för något jag inte har gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag började att springa ner ifrån gatorna till ett garage där jag skulle hämta min bil. Och när jag åkte upp så körde jag på rätt sida av vägen men iallafall när jag hade kommit upp igen så hade dom försvunnit så jag valde att åka till staden igen och parkera och gå och lägga mig och nu när jag vaknade så har jag blivit bannad för suntförnuft för något jag inte har gjort. Och jag tycker att det var en felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången då jag blev bannad i en vecka så sa jag till en kille att du måste byta kläder annars kan du bli bannad och då vart jag bannad istället. Och sen dess så har jag rpeat jättebra jag säger inget dumt eller något eller något man inte ska säga utan jag följer reglerna och sköter mig precis som man ska och rpear.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att tänka mer på vad jag säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka efter om jag har gjort något.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka