Nekad Iamhim | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Iamhim

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/iamhim5555/

Ditt Hex-ID: 76561199681655935

Vad är din discord tagg? iamhim5555

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-22 211711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och valde att skjuta på allmänn plats utan att tänka på social rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på stranden garaget och kollade på varandras importer och då kom Ajan och sa till mig att denna personen kommer försöka ta mig så va redo med vapen så om att han gör något. och då hoppade personen ut och rikta på min vän, sen när min vän sprang till mig så börja han skjuta och då sköt jag tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och valde att skjuta istället för att rpa socialt. Kommer ej hända igen. Jag detta är min första ban på 7 månader. Så jag är inte en problem spelare och detta kommer ej hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde låtit personen som drog fram vapen gjort sin grej sen hoppat support istället för att dra fram vapen och skjuta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? alltid tänka på reglerna och alltid rpa socialt istället för att skjuta direkt och alltid tänka en extra gång innan jag gör något som skulle kunna vara ett regelbrott

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka