Nekad i33e | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

i33e

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275340214/home

Ditt Hex-ID: steam:11000014e6271b6

Vad är din discord tagg? I33E#0659

Vem var det som bannade dig? Flinhc

Hur lång tid var din ban? Perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fake Swish

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja staffen ville banna mig för att jag använde fake swish och jag fattar varför han gjorde de. Det va en jätte dum ide av mig att göra något sånt men alla mina kompisar tvinga mig typ att göra så jag vet att det är så dumt gjort och det är så konstigt men mina kompisar tvingade mig jag var under grupp tryck. och jag har ångrat mig jätte jätte jätte mycket över de jag har gjort för att nu kommer jullov alla barn ska spela och många av mina kompisar ska spela och jag kommer vara den ända som inte spelar på grund av att jag hängde med dåliga kompisar och jag ångrar mig så mycket så jag kan inte förklara med ord hur mycket jag ångrar mig för att nu är de jullov snart och ni vet på julen så sitter man där vid datorn och spelar och har de trevligt med sina vänner och nu för att jag gjorde något dumt så kommer jag inte kunna göra de men allt jag önskar mig till jul denna året är att jag kan bli un bannad ifrån unive innan julen börjar för att ni vet själva hur de känns att önska sig något och de inte händer asså man blir dippig och ledsen allt jag vill att jag vill få en till chans för att jag vet att de jag gjorde att det var fel men jag ångrar mig så jäkla mycket över de jag har gjort för att det var min första och sista gång jag gör sånt här för att ni vet inte hur ledsen jag är och hur mycket jag ångrar mig över det jag har gjort det va helt enkelt något dumt och jag kan lova er att jag kommer inte göra om de för att det var min första och sista gång jag gör något sånt ALLA gör fel i livet och det var fel jag gjorde och jag tog lärdom över det jag har gjort och nu vet jag vilka jag hänger med som är bra vänner och vilka är dåliga vänner jag hoppas att jag kan få en till chans för att allt jag önskar mig till jul att jag ska bli un bannad och jag ångrar mig så hemskt mycket och jag lovar att jag gör aldrig om dettta igen och det kommer aldrig ske för att jag har tagit lärdom av detta hoppas att ni förlåter mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några av mina kompisar jag vill inte ens kalla dom kompisar längre men vi satt i ett call och snackade så vanligt så kommer någon och tar upp detta med fake swich så sitter jag helt tyst de snackar om detta så säger dom till mig at jag ska göra det på detta spelet jag bruka spela dom menar unive så säger jag nej nei jag vill inte göra sånt så säger dom komigen och du klarar det och massa annat sen börja de kalla mig massa med skit saker för att jag sak göra de så hamna jag där under grupp tryck jag kunde inte säga mer nej jag sa för många gånger och de ville inte lyssna så kunde inte jag säga något annat jag sa ok och detta var den dummaste saken jag har gjort i hela mitt liv och nu vet ni inte hur mycket jag ångrar mig över detta jag har gjort och jag kan lova er att det kommer aldrig hända igen för att det var min första och sista gång och jag hoppas att ni förlåter mig för att jag har ångrat mig jätte jätte mycket över detta jag har gjort och jag lovar att jag kommer inte göra om detta för att nu är de allt jag önskar mig till jul är att jag blir un bannad ifrån unive för att alla gör fel i livet i detta var min fösta och sista gång jag jag kommer aldrig göra om detta och jag ångrar mig så jäkla mycket för att det var dumt och onödigt att göra så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var de inte men jag ångrar mig så mycket över det jag har gjort och det är min första och sista gång jag gör något sånt allt jag önskar mig till jul är att jag kan bli un bannad ifrån unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var lall och såna ban när jag var ny på unive det var typ lall ooc och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat lämna callet och blocka de men det gjorde jag inte och jag ångrar mig över de och jag kommer absolut inte göra om detta nu har jag blockat de och jag ångrar mig så mycket över detta jag har gjort jag kan lova er att det kommer inte hända igen och alla gör fel i livet ingen är oskyldig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska aldrig hänga med folk som är konstiga i huvudet och att jag ska tänka efter vad jag gör till nästa gång. hoppas att ni förlåter mig för att ni vet inte hur mycket jag har ångrat mig efter detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och nu har jag läst mig att jag ska inte göra sånt igen och jag ångrar mig så mycket för att det var dumt och alla gör fel i sitt liv allt jag önskar mig till jul att jag kan bli un bannad. Flinhc jag önskar att du fattar mig och att alla kan råka göra fel i sitt liv och jag önskar att du kan göra att jag får bättre jul i år för att det är min första och sista gång jag gör något sånt jag lova. All kärlek till Flinhc och unive ❤️

Får man fråga vad som får dig att göra detta?
De var mina kompisar dom tvingade mig typ asså jag hamna under grupp tryck och det var en dum sak jag gjorde och jag ångrar mig så mycket över de men jag var tvungen

De var mina kompisar dom tvingade mig typ asså jag hamna under grupp tryck och det var en dum sak jag gjorde och jag ångrar mig så mycket över de men jag var tvungen
Tvingade dig att skicka en fake swish?

Ja inte tvinga direkt men jag hamna under grupp tryck om du vet vad det är
Jag är medveten om grupp tryck men hur skulle du kunna falla för grupp tryck för detta? Känns skumt att dina kompisar skulle be dig göra det och du har ändå ett eget val ifall du själv vet att det är fel.

Jag är medveten om grupp tryck men hur skulle du kunna falla för grupp tryck för detta? Känns skumt att dina kompisar skulle be dig göra det och du har ändå ett eget val ifall du själv vet att det är fel.
a exakt grupp tryck är när dina kompisar eller a någon säger att du ska göra något och det är kanske fel men när di sitter där och alla säger att du ska göra de så det är lite svårt att bara dra och jag sa de i min öveerklagan att det jag gjorde det var fel och jag ångrar mig över de men alla kan gör väll fel ingen är 100 och det blev som de blev

Du kommer inte sätta din fot på Unive något mer. Du kan inte skylla på dina vänner. Detta du gjorde spelar ingen roll om dina kompisar tvinga dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka