Accepterad I Hack | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndgren - Goggle

Aktiv Medlem
Meddelanden
823
Reaction score
57
Användarnamn: I Hack

Länk till din steam profil: goggle

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: goggle

Vad är din discord tagg? goggle#

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? id peak

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag va i ett Staff ärende och sen så drog dem och så såg jag att en staff hade ett id som flög i luften så jag antog att det var en staff och sa ska jag få tillbaka mig smg eller ?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare skulle chilla i vårat gäng hus och så säger dem att jag har en police smg på mig och då drar jag ditt staffs direkt och sen tog dem min smg och sen så drog dem men jag fick aldrig svar på min fråga om jag skulle få tillbaka en uzi, men det skulle jag fattat att jag inte skulle få tillbaka. efter dem drar så ser jag ett id titta fram i luften och då frågade jag om jag skulle få en uzi i kompensation för police smg. och då blev jag banad för id peak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var absolut inte en felaktig ban men jag blev bara lite fundersam om varför jag blev banad

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för sunt förnuft, kör snabbt i stan. jag har också blivit banad för fear rp för att jag hoppa in och sen ut ur en bil när jag blev rånad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga staffs på dm istället eller bara tänka efter

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att om staffs är i no clip så ska man inte fråga dem något för om dem är i no clip så specar dem bara ifall någon gör fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka