Accepterad I Hack | Ban överklagan [Demyrr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndgren - Goggle

Aktiv Medlem
Meddelanden
823
Reaction score
57
Användarnamn: I Hack

Länk till din steam profil: goggle

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: goggle

Vad är din discord tagg? goggle#4257

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag blev rånad och sen så drog dem gun och sa att jag skulle hoppa in i bilen och få gjorde jag det men jag råkade dubbelklicka f så jag hoppa in och sedan hoppade jag ut ur bilen igen och drog gun.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en polare skulle ringa falk och falk kom för att laga min bil ochså kommer det fram en polis som säger min bil är trasig kan du hjälpa mig först, då går falk fram till polisen och hjälper han först medan han hjälper polisen så råka jag dra en gun, polisen ser detta och drar också gun jag gömmer mig bakom en bil och dödar sedan polisen. efter detta så sprang vi iväg och gömde oss såklart. vi går sen till en klädaffär och byter kläder så att dem inte ska veta att det var vi, vi sätter också på oss mask. jag och min polare drar till en affär för att jag ska ge han 50K för att han hjälpte mig. då kommer det fram en kille som jag sparka från mitt gäng igår och skulle råna mig jag hoppar in i bilen och sen ut igen för att jag råka dubbelklicka F. jag börjar skjuta på han och han köra iväg. sen springer jag iväg och gömmer mig i en buske. medans jag sitter i busken så kommer hela grove Street och letar efter mig och sen blev jag kickad för fear rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig Ban men jag råkade dubbelklicka F. jag har även lärt mig att man inte får hoppa ut ur en bil även om han kör långsamt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad för powergaming för att jag krocka i en sten och sen börja skjuta mot dem och suntförnuft för att jag har kört snabbt i stan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta det lugnare och klickat F en gång istället för två så att man kan undvika såna här situationer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska göra som folk som riktar Gun mitt mig säger även om jag har en Gun på mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka