Nekad I Hack | Ansökan till servervakt [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1ndgren - Goggle

Aktiv Medlem
Meddelanden
823
Reaction score
57
Användarnamn: I Hack

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Vad heter du på discord? goggle

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11,00-01,00

Varför ska just du bli servervakt? För att jag känner att det är ett bra första steg till att bli mod eller kanske staff, eftersom man lär sig mycket på att vara servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att kunna få en bra start att kunna hjälpa servern. istället för att en staff ska åka efter någon som gör ett litet fel så kan jag istället kicka honom om jag ser honom på vägen. Jag har länge velat bli staff så jag tänkte att detta var en bra början, så man kan jobba sig uppåt till mod eller staff. Jag vill visa folk hur man rpar istället för att bara säga åt dem.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad och har varit det ett bra tag nu

Har du varit bannad på serven förut? jag har varit banad två gånger och det var för 'sunt förnuft' (körde snabbt i stan) Och Powergaming (för att jag krockade i en sten och sedan började skjuta på dem som poppade mina däck)

Spelar du på någon annan server för tillfället? jag har provat många servrar men jag spelar inte på någon annan just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka