Nekad hyz0 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hyz0

Välkänd Medlem
Meddelanden
258
Reaction score
468
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199466828306/

Ditt Hex-ID: 110000159cc5212

Vad är din discord tagg? hyz0#7470

Vem var det som bannade dig? Banda

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag i detta fall gjorde felat, jag bröt ett scenario som ej skulle, har en andledning till det, men borde fortfarande tänka till lite innan jag gör något som kanske inte är enligt reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag nyss hade gjort husrån o åker tillbaka till mitt gäng hus, där ser jag 15st av mina grabbar nere, men sitter i min gäng bil, så de som sköt ner mina grabbar kör efter mig, fintar dem, men till slut pitar de mig, men eftersom jag gjort husrån kan jag ej prata, så jag startar om spelar o går tbx t samma plats efter ca 1 min, men grabben är nt kvar o går o hoppar support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker jag gjorde fel men även att det var en liten felaktig bann, detta då jag ej kunde prata och en grabb riktade vapen mot mig, men även fel av mig då jag bara lämnade ett scenario, kommer ej ske igen,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Krim utan krim, 1 år sedan min första dag på fivem, pga blev lurad av nån grabb o plocka massa skit åt hnm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva OOC, be hnm vänta. komma tbx och fortsätta scenriot där han tar mig som gisslan och försätter gäng kriget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, lämna aldrig ett scenario( c logg) Följ regler, starta om spelet direkt efter rånen, så du inte hamnar i scenarion utan en tillgänlig vc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp, ta er tid, och tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka