Nekad Lastreet35_ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lastreet35_

Icke Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199859165509/

Ditt Hex-ID: steam:1100001712ee945

Vad är din discord tagg? lastreet35_

Vem var det som bannade dig? 320master/philip320

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-16 135339.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hotade en staff om privata själ

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag får en dm av en främling då 320 taggar mig i icke medlems chatten och när jag kollade så var jag p bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban jag skulle tänkt på vad jag sa och försöka kontrollera mig själv och min stress istället valde jag att trauma dumpa hyz0 i pm vilket gjorde hnm obekväm och orolig jag har pratat med snake och toris tidigare och anledningen till varför jag beter mig såhär och det pågrund av min adhd medicin som hjälper mig mot stress och utbrott som jag enbart kan ta på morgonen om jag tar den efter 14-15 tiden så kommer jag inte kunna sova på natten och den dagen det här hände så hade jag vaknat sent och var tvungen att skippa den men jag har fixat mina rutiner och vaknar nästan alltid vid 8 till 10 tiden och känner mig mycket bättre jag har bett om ursäkt till hyz0 och förklarat varför jag gjorde som jag gjorde och han förstod mig och förlät mig också jag ber om ursäkt för den skadan jag har gjort på servern och det ska inte hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för det här förr det var den gången toris och snake gav mig ett erbjudande på 1990kr som jag tog men då var det mer eller mindre ett stort bråk då en i vårat gäng sa till en tjej att jag sitter och snackar skit om henne i k02 vcn vilket jag inte gjorde jag sa att hon håller på och berätta för folk om mitt mående på servern och då bad hon vcn ta in henne och d gjorde han och då sa hon en massa saker som fick mig att tappa det på båda två och sa en massa tomma hot jag märkte snabbt att det var dumt och dma henne och bad om ursäkt och blockade henne senare sen blev jag bannad nästa dag av 3lvis och toris lika snabbt fick jag ett erbjudande av snake och jag tog det men det gick för fort och jag hann inte ta någon lärdom och gjorde om samma sak 2 veckor senare men nu har jag haft tid att ta tag i mig själv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ta en paus och sökt hjälp istället för att se staffs som psykologer

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte hota staffs eller spelare på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår ta er tid på er!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka